Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00261012/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym w Serocku ul. Kościuszki 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym w Serocku ul. Kościuszki 152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-311dba65-5356-41d0-8df0-12d0a5457095
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041636/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjnym w Serocku ul. Kościuszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77397,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz wykonanie kompletnych instalacji klimatyzacji chłodzącej, zasilania elektrycznego w budynku administracyjnym w Serocku przy ul. Kościuszki 15, wraz z wykonaniem niezbędnych prac związanych z montażem, zabezpieczeniem przejść technologicznych, odprowadzeniem skroplin i wszelkich innych prac związanych z wykonaniem zadania. Zakres zamówienia obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie prób oraz szkolenie personelu.
2) Instalacja klimatyzacji planowana jest w pomieszczeniach biurowych budynku zlokalizowanym przy ul. Tadeusza Kościuszki 15 w Serocku, powiat legionowski, mieszczącym bibliotekę publiczną, Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli.
3) W ramach zamówienia przewiduje się w pomieszczeniu biblioteki (parter) montaż klimatyzatora kasetonowego w przestrzeni sufitowej i 2 klimatyzatorów ściennych, zaś w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej (I piętro) i Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli (II piętro) montaż klimatyzatorów ściennych w ilości 14 szt. zgodnie z lokalizacjami wskazanymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4) Szczegółowo zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie prac budowlanych montażowych klimatyzacji, w tym:
- przygotowanie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac;
- wykonanie i zamknięcie otworów instalacyjnych w przegrodach budowlanych niezbędnych dla przeprowadzenia przewodów instalacji freonowej, odprowadzenia skroplin, sterowniczej;
- wykonanie konstrukcji wsporczych pod agregaty;
- wykonanie mocowań pod klimatyzator kasetonowy;
- wykonanie ewentualnych obudów rurociągów instalacji freonowej i odprowadzenia skroplin;
- montaż rewizji zgodnie z wymaganiami;
- montaż jednostek wewnętrznych we wskazanych w dokumentacji lokalizacjach;
- montaż jednostek zewnętrznych we wskazanych w dokumentacji lokalizacjach zamocowanych na wieszakach na elewacji budynku;
- wykonanie podłączenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych instalacji miniVRF;
- wykonanie przejść instalacyjnych i rozprowadzenie instalacji freonowej;
- podłączenie klimatyzatorów do istniejącej instalacji elektrycznej (w przypadku podłączenia w rozdzielnicy elektrycznej przewidzieć należy oddzielny zestaw zabezpieczeń dla klimatyzacji oraz wykonać pomiary bezpieczeństwa nowego obwodu instalacji elektrycznej); wykonać instalacje elektryczne zasilające urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, odrębne dla każdej kondygnacji o parametrach zgodnych z DTR producenta dostarczanych systemów; wykonać instalacje komunikacyjne pomiędzy jednostkami wewnętrznymi, a agregatami zewnętrznymi zgodnie z DTR producenta dostarczanych systemów;
- wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin od jednostek wewnętrznych zgodnie z DTR producenta dostarczanych systemów, w tym wykonanie niezbędnych włączeń w istniejące piony instalacji kanalizacji sanitarnej z zasyfonowaniem;
- wykonanie obróbek budowlanych przejść przez ściany wraz z zagruntowaniem i malowaniem w kolorze tożsamym co istniejący; w przypadku przejścia przez strefy pożarowe przepusty należy zabezpieczyć masą uszczelniającą do odporności ogniowej danej ściany pożarowej;
- uruchomienie i sprawdzenie działania klimatyzatorów wraz z wykonaniem prób szczelności;
- uporządkowanie miejsca wykonywania prac wraz z wywozem odpadów;
- przygotowanie kompletu dokumentacji dla Zamawiającego, w którego skład będą wchodzić instrukcje dostarczonych urządzeń, licencje, certyfikaty, karty gwarancyjne urządzeń;
- przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi urządzenia;
b) wykonanie towarzyszących robót budowlanych:
- na parterze budynku (pom. biblioteki) – wymiana istniejącego okna o wym. 234x145cm (wymiary sprawdzić na wizji w terenie) w pomieszczeniu biurowym zlokalizowanym od strony wejścia do biblioteki na okno PCV szklone zestawem szybowym o współczynniku przenikania ciepła min. U = 0,9 W/m²K, rama w kolorze białym, przewidzieć ciepły montaż, parapet istniejący;
- na drugim piętrze (pomieszczenia ZOSIP) - rozbiórka ściany o gr. 12 cm i powierzchni ok. 9m2 wydzielającej pomieszczenie gospodarcze i archiwum zlokalizowane przy wejściu do pomieszczeń jednostki, demontaż 1 szt. drzwi połączonych pomieszczeń (do potwierdzenia które drzwi z ZOSIP); zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach, otynkowanie ściany i pomalowanie;
- wykonanie zamurowania/uzupełnienia ścian, glifów okiennych z materiałów tożsamych co istniejące z wykończeniem i malowaniem oraz uzupełnienia posadzki (w miejscu rozebranej ściany), sufitów podwieszanych z materiałów tożsamych co istniejące;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 75 240,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.INNE PRZETARGI SEROCK
- Modernizacja zabytkowych budynków w Serocku.
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





