eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójModernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju - ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju – ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134350212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iwonicz-zdroj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju – ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0dcc864-4c4a-4298-8034-40c48c125fae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048373/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju – ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227160

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2025.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 506932,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Modernizacja oświetlenia osiedle Wschodnie w Iwoniczu-Zdroju – ul. Braci Kazurów, ul. Penara, ul. Aleksiewicza, ul. Ogrodowa”.

Inwestycja dotyczy remontu i przebudowy oświetlenia ulicznego ulic Braci Kazurów, Wojciecha Penara, Józefa Aleksiewicza, Ogrodowa na Osiedlu Wschodnim w miejscowości Iwonicz-Zdrój na działkach nr ewid. 180703_4.0001.1372; 180703_4.0001.1373; 180703_4.0001.1375; 180703_4.0001.1385; 180703_4.0001.1386/5

Zakres rzeczowy robót obejmuje:
- demontaż istniejących latarni
- wymianę szafy sterowniczej i złączy ZK/ZL
- budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x35 ułożonej na całej długości w rurach ochronnych DVR 75, DVK75, SRS80
- budowę latarni oświetleniowych, słupów aluminiowych 4m posadowionych na fundamentach prefabrykowanych
- montaż opraw oświetleniowych
Całość urządzeń oświetlenia ulicznego jest własnością Gminy Iwonicz-Zdrój.
Zdemontowane materiały zgodnie z protokołem demontażu tj. oprawy, słupy, fundamenty należy zutylizować. Materiały będące własnością RE (np. sterowniki) przekazać na magazyn RE Krosno.
Oferent zobowiązany będzie do wykonania zaleceń i uwag zawartych w protokole narady koordynacyjnej w Krośnie, w szczególności do uwag PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Krosno oraz PSG Zakład Gazowniczy Oddział Zakład Gazowniczy w Jaśle, Gazownia w Krośnie.
UWAGA!
1. Na czas prowadzenia robót Oferent zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót. Technologia robót i czasowa organizacja ruchu na czas robót powinna zapewnić mieszkańcom dostęp do posesji. Po zakończeniu robót wykonać niezbędne prace porządkowe. Opracowanie i uzgodnienie organizacji ruchu na czas prowadzonych robót należy do Wykonawcy robót.
2. Oferent zobowiązany będzie do odtworzenia wszystkich zniszczonych i uszkodzonych terenów zielonych oraz nasadzeń kwiatów, krzewów i drzew ozdobnych.
3. Oferent zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu na etapie odbioru robót kart utylizacji odpadów powstałych na etapie realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Pełna obsługa geodezyjna leży po stronie Oferenta.

Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263847,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549318,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263847,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpida Power Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961508838

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Słupno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263847,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.