Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227807/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00247565/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00254591/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c61f85c0-a5f2-485e-99ef-2f1014c30ce7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039200/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace koserwatorskie w zakresie odbudowy pomnika Wolności oraz bramy wjazdowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 /43/ WIK-RI / 2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa Pomnika Wolności wg dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przekazanych przez Zamawiającego wraz z SWZ2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) odbudowę pomnika (z funkcją fontanny) z istniejących elementów,
3) wykonanie podziemnego pomieszczenia technicznego,
4) wykonanie technologii fontanny,
5) wykonanie podświetlenia niecki fontanny,
6) wykonanie przyłączy wod – kan i elektrycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 412623,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jet budowa bramy historycznej wg. dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przekazanych przez Zamawiającego wraz z SWZ.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) budowa słupów głównych bramy,
3) budowa fragmentu ogrodzenia - wyłącznie słupy,
4) wykonanie podświetlenia bramy wraz z wykonaniem przyłącza elektrycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 63138,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681953,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787425,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681953,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOCHACZ Sp. o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861720308
7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7 A
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681953,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono następujące oferty:
1) SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Ruszkowo 7A, 63-000 Środa Wlkp. (oferta nr 2) - cena oferty brutto: 235.742,49 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy;
2) ARROW APARTMENTS Sp. z o.o., Aleja płk. Władysława Beliny - Prażmowskie 69/1B, 31-514 Kraków (oferta nr 3) - cena oferty brutto: 207.864,67 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy;
3) AR-TOR Zbigniew Filipiak, Mnichowo 7, 62-200 Gniezno (oferta nr 4) - cena oferty brutto: 199.998,00 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy.
4) WATER CONTROL Dawid Suchanecki, ul. Władysława IV 1A/5, 63-900 Rawicz (oferta nr 5) - cena oferty brutto: 270.095,59 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy.;
Zamawiający działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 120.000,00 zł brutto. Biorąc pod uwagę kryteria oceny ofert w postępowaniu cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Wycinka i pielęgnacja drzew, krzewów na terenie Gminy Września
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni i jednostek organizacyjnych Gminy Września
- Sukcesywne dostawy chemii basenowej w I połowie 2026 roku
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w I połowie 2026 roku
- Zakup paliw: oleju napędowego, benzyny Pb95 i innych produktów na stacji paliw
- Usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





