eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaPrace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Września

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c61f85c0-a5f2-485e-99ef-2f1014c30ce7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039200/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Prace koserwatorskie w zakresie odbudowy pomnika Wolności oraz bramy wjazdowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 /43/ WIK-RI / 2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa Pomnika Wolności wg dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przekazanych przez Zamawiającego wraz z SWZ
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) odbudowę pomnika (z funkcją fontanny) z istniejących elementów,
3) wykonanie podziemnego pomieszczenia technicznego,
4) wykonanie technologii fontanny,
5) wykonanie podświetlenia niecki fontanny,
6) wykonanie przyłączy wod – kan i elektrycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 412623,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jet budowa bramy historycznej wg. dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przekazanych przez Zamawiającego wraz z SWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) budowa słupów głównych bramy,
3) budowa fragmentu ogrodzenia - wyłącznie słupy,
4) wykonanie podświetlenia bramy wraz z wykonaniem przyłącza elektrycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 63138,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681953,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787425,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681953,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOCHACZ Sp. o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861720308

7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7 A

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681953,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono następujące oferty:
1) SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Ruszkowo 7A, 63-000 Środa Wlkp. (oferta nr 2) - cena oferty brutto: 235.742,49 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy;
2) ARROW APARTMENTS Sp. z o.o., Aleja płk. Władysława Beliny - Prażmowskie 69/1B, 31-514 Kraków (oferta nr 3) - cena oferty brutto: 207.864,67 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy;
3) AR-TOR Zbigniew Filipiak, Mnichowo 7, 62-200 Gniezno (oferta nr 4) - cena oferty brutto: 199.998,00 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy.
4) WATER CONTROL Dawid Suchanecki, ul. Władysława IV 1A/5, 63-900 Rawicz (oferta nr 5) - cena oferty brutto: 270.095,59 złotych, dodatkowa gwarancja – 12 miesięcy.;
Zamawiający działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert poinformował o wysokości kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, która wynosiła 120.000,00 zł brutto. Biorąc pod uwagę kryteria oceny ofert w postępowaniu cena brutto najkorzystniejszej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu przekracza wielkość środków finansowych jakie zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.