eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf2fe81d-f396-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf2fe81d-f396-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224047/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 545734,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373783,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji
Skarbowej w Rzeszowie:
1) 20 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 2 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 13 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 7 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
2) 4 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 3,5 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 2 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 2 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
4. 1 szt. urządzenia klimatyzacyjnego o mocy chłodniczej minimum 4,5 kW (Multi_Split - jedno urządzenie zewnętrzne +
dwa wewnętrzne),przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 0 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Parametry przedmiotu dla części I zawiera Załącznik nr 1/I do SWZ. Wykaz
urządzeń i lokalizacji dla cz. I zawiera Załącznik nr 1/Ia do SWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), posiadać wszelkie wymagane
przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm
bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat PZH, certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie
minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/I do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 164270,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji
Skarbowej w Rzeszowie:
1. 33 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 2 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 8 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 5 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
2. 4 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 3,5 kW;
3. 2 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 5 kW,
4. 1 szt. urządzenia klimatyzacyjnego o mocy chłodniczej minimum 7 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Parametry przedmiotu dla części II zawiera Załącznik nr 1/II do SWZ. Wykaz
urządzeń i lokalizacji dla cz. II zawiera Załącznik nr 1/IIa do SWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), posiadać wszelkie wymagane
przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm
bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat PZH, certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie
minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/II do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 130531,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby jednostek Izby Administracji
Skarbowej w Rzeszowie:
1. 16 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 2 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 11 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 5 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
2. 5 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 3,5 kW, przy czym zakres rzeczowy składa się z
zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:
a) 3 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),
b) nie więcej niż 2 szt. – opcja (dostawa fakultatywna);
3. 2 szt. urządzeń klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej minimum 5 kW,
4. 2 szt. urządzenia klimatyzacyjnego o mocy chłodniczej minimum 7 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Parametry przedmiotu dla części III zawiera Załącznik nr 1/III do SWZ. Wykaz
urządzeń i lokalizacji dla cz. III zawiera Załącznik nr 1/IIIa do SWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2021 lub 2022), posiadać wszelkie wymagane
przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wymogi w zakresie norm
bezpieczeństwa obsługi (np. certyfikat PZH, certyfikat jakości producenta, certyfikat zgodności CE, itp.), spełniać wszystkie
minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1/III do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 164951,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS Klima Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362010200

7.3.3) Ulica: Lwowska 15

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS Klima Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362010200

7.3.3) Ulica: Lwowska 15

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162852,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162852,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS Klima Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362010200

7.3.3) Ulica: Lwowska 15

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162852,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Wartość Umowy dla cz. I: 156 948,00zł brutto, w tym:
1) zamówienie podstawowe: 91 143,00 zł brutto,
2) prawo opcji: 65 805,00 zł brutto.
2. Wartość Umowy dla cz. II: 129 150,00zł brutto, w tym :
1) zamówienie podstawowe: 99 015,00 zł brutto,
2) prawo opcji: 30 135,00 zł brutto.
3. Wartość Umowy dla cz. III: 162 852,00 zł brutto, w tym:
1) zamówienie podstawowe: 119 925,00 zł brutto,
2) prawo opcji: 42 927,00 zł brutto.
4. Termin zrealizowania przedmiotu umowy do
4 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, nie później niż:
1) dla zamówienia podstawowego 45 dni kalendarzowych licząc od dnia
podpisania umowy,
2) dla zamówienia w ramach prawa opcji 30 dni kalendarzowych licząc od dnia
jego uruchomienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.