eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-ZdrójAdaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 1 Maja 10

1.4.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 28-131

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325602

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00325255

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego

Po zmianie:
Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego”.
1.1 Zamówienie obejmuje m.in:
- częściowe wyburzenia ścian,
- demontaż części stolarki okiennej i drzwiowej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
- demontaż posadzki i warstw podposadzkowych w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci, sanitariatów i pokoju administracyjnego dla personelu klubu dziecięcego,
- demontaż i wykonanie nowych posadzek w pozostałych pomieszczeniach,
- wykonanie nowych ścian murowanych i zamurowań otworów w ścianach,
- wykonanie nowych przegród poziomych i pionowych w systemie suchej zabudowy,
- wykonanie nowych lub odtworzenie zdemontowanych fragmentów izolacji termicznej ścian,
- wykonanie tzw. „skrzydeł ogniowych” przy ścianach zewnętrznych na granicy stref pożarowych po nowym podziale budynku na strefy pożarowe po wydzieleniu klubu dziecięcego,
- wykonanie przebudowy i rozbudowy instalacji sanitarnych wod-kan i c.o.,
- wykonanie nowej instalacji wewnętrznej enn,
- wykonanie zespołu wejściowego z pochylnią dla osób niepełnosprawnych przy elewacji frontowej budynku,
- wykonanie tarasu z nawierzchnią utwardzoną o funkcji komunikacyjno-wypoczynkowej przy elewacji południowej budynku,
- wykonanie balustrad pochylni, zespołu wejściowego i tarasu,
- wykonanie utwardzenia terenu dla celów komunikacyjnych wokół budynku,
- wykonanie przyłącza wody do celów przeciwpożarowych ze studnią wodomierzową i wewnętrzną instalacją hydrantową,
- wykonanie elementów hybrydowej, grawitacyjno-mechanicznej instalacji wentylacyjnej na potrzeby projektowanego klubu dziecięcego,
- dostawę i montaż wyposażenia klubu dziecięcego,
- utworzenie placu zabaw na potrzeby klubu dziecięcego,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
1.2 Wykonawca udziela gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca określa czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja może zostać udzielona odpowiednio na okres 36/42/48/54/60/66/72 miesięcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ.
Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza warunkami ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę.
1.3 Oferowane i dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ dokumentacji projektowej wraz z „Zestawieniem wyposażenia klubu dziecięcego” stanowiącym Załącznik nr 1 do przedmiaru robót,
b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego”.
1.1 Zamówienie obejmuje m.in:
- częściowe wyburzenia ścian,
- demontaż części stolarki okiennej i drzwiowej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
- demontaż posadzki i warstw podposadzkowych w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci, sanitariatów i pokoju administracyjnego dla personelu klubu dziecięcego,
- demontaż i wykonanie nowych posadzek w pozostałych pomieszczeniach,
- wykonanie nowych ścian murowanych i zamurowań otworów w ścianach,
- wykonanie nowych przegród poziomych i pionowych w systemie suchej zabudowy,
- wykonanie nowych lub odtworzenie zdemontowanych fragmentów izolacji termicznej ścian,
- wykonanie tzw. „skrzydeł ogniowych” przy ścianach zewnętrznych na granicy stref pożarowych po nowym podziale budynku na strefy pożarowe po wydzieleniu klubu dziecięcego,
- wykonanie przebudowy i rozbudowy instalacji sanitarnych wod-kan i c.o.,
- wykonanie nowej instalacji wewnętrznej enn,
- wykonanie zespołu wejściowego z pochylnią dla osób niepełnosprawnych przy elewacji frontowej budynku,
- wykonanie tarasu z nawierzchnią utwardzoną o funkcji komunikacyjno-wypoczynkowej przy elewacji południowej budynku,
- wykonanie balustrad pochylni, zespołu wejściowego i tarasu,
- wykonanie utwardzenia terenu dla celów komunikacyjnych wokół budynku,
- wykonanie przyłącza wody do celów przeciwpożarowych ze studnią wodomierzową i wewnętrzną instalacją hydrantową,
- wykonanie elementów hybrydowej, grawitacyjno-mechanicznej instalacji wentylacyjnej na potrzeby projektowanego klubu dziecięcego,
- dostawę i montaż wyposażenia klubu dziecięcego,
- utworzenie placu zabaw na potrzeby klubu dziecięcego,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
1.2 Wykonawca udziela gwarancji na roboty budowlane. Wykonawca określa czas trwania okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Gwarancja może zostać udzielona odpowiednio na okres 36/42/48/54/60/66/72 miesięcy. Czas trwania okresu gwarancji oceniany będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 21 SWZ.
Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza warunkami ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę oraz konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów lub ich wymianę.
1.3 Oferowane i dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:
a/ dokumentacji projektowej wraz z „Zestawieniem wyposażenia klubu dziecięcego” stanowiącym Załącznik nr 1 do przedmiaru robót,
b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c/ projektowanych postanowieniach umowy.
Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.
3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.