Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306964/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 886 87 68
1.5.8.) Numer faksu: (81) 886 87 68 wew. 116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuk-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c10b0a-58c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306964/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229963,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności i koszty pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach w ilości maksymalnej 803550 sztuk, nie mniej jednak niż 562485 sztuk.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia na sukcesywną dostawę fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – załącznik nr 4 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia Zamawiający określa od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. lub do czasu dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości maksymalnej określonej w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia w zależności, która z powyższych okoliczności nastąpi wcześniej, nie mniejszej jednak niż 562485 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ w powyższym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476623,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599200,03 PLN
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup i dostawa 2 szt. nowych samochodów dostawczych do DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową, samowyładowczą z metalową nadstawką i plandeką
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU DLA ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
- Dzierżawa dwóch analizatorów wraz z dostawą odczynników z podziałem na 2 części dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Roboty budowlane w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie w ramach projektu: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół nr 2 w Nałęczowie
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- ZP/DAGZ/03/2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Druk folderu serowarskiego
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.