eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Budowa skateparku w Zielonce



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa skateparku w Zielonce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skateparku w Zielonce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93d6b8ae-fb9e-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008654/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa skateparku w Zielonce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku w technologii betonowej – monolitycznej na terenie zielonym wraz z tzw. vert rampą, trasą wrotkową oraz elementami małej architektury i budową nawierzchni utwardzonych w ramach zagospodarowania sportowo-rekreacyjnego w Zielonce. Zakres prac przewiduje: - splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych obiektów i nawierzchni; - wytyczenie projektowanego skateparku, elementów małej architektury, vert rampy oraz projektowanych utwardzeń, a także tras projektowanej przebudowy sieci wodociągowej i elektrycznej oraz przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej oraz projektowanej instalacji odwodnienia skateparku; - demontaż fragmentu istniejącego ogrodzenia, będącego w kolizji z projektowanym zamierzeniem; - demontaż słupów oświetleniowych, będących w kolizji z projektowanym zamierzeniem; - ułożenie instalacji elektrycznej dla projektowanego oświetlenia terenu; - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (odwodnienie skateparku) oraz przebudowa fragmentu instalacji kanalizacji deszczowej; - przebudowa sieci wodociągowej na wskazanych fragmentach; - wykonanie fundamentów pod projektowane elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne) oraz masztów oświetleniowych; - roboty ziemne – wyprofilowanie podłoża oraz zagęszczenie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie; - wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego oraz piasku stabilizowanego cementem; - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej oraz asfaltowej; - montaż elementów małej architektury oraz fragmentu ogrodzenia oddzielającego proj. założenie od istniejącego boiska sportowego; - wykonanie płyty żelbetowej oraz przeszkód betonowych wraz z ich wykończeniem i przystosowaniem do jazdy na deskorolkach w tym: • Bowl, • Roll-in + Quarter pipe o nieregularnych kształtach, • Funbox „Fala”, • Funbox do skoków + piramida, • Quarter pipe o nieregularnych kształtach, • Piramida, • Wall ride z „Pool coping”, • Platforma z londongap, 2x grindbox spadowy, poręcz spadowa, 2x schody, 2 x grindbox prosty, poręcz łamana, • Platforma z piramidą, grindbox prosty, mini quarterpipe, • Podjazdy z grindbox prosty, grindbox łamany, poręcz łamana, • Bank ramp + piramida, • Podjazd z 3x grindbox prosty, • Poręcz prosta, • Grindbox, • Manualbox; - humusowanie i obsianie trawą trawników oraz terenu przyległego w niezbędnym zakresie; - uporządkowanie terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - wycinkę 10 drzew kolidujących z budową skateparku oraz usunięcie i utylizacja karp. Drzewa przewidziane do wycinki to: brzozy brodawkowate o obwodach pni: 42 cm, 62 cm, 48 cm, 55 cm, 61 cm, 45 cm, 38 cm, 58 cm, 36 cm, 55 cm. Zasady postępowania z drewnem pozyskanym z wycinki opisane zostały w projekcie umowy; - dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 szt. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę MODUS mgr inż. arch. Mirosław Macioszek pracownia projektów (załącznik nr 9 do SWZ): a) decyzja pozwolenia na budowę nr 1892p/2020 z dnia 15.12.2020 r. b) projekt wykonawczy: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt architektoniczno-budowlany , - projekt konstrukcji, - projekt drogowy, - projekt instalacji sanitarnych, - projekt instalacji elektrycznych, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie jest objęte dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i uchwałą nr 176/2021 Rady Ministrów z 28 grudnia 2021 roku zmieniającą uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21554
UWAGA: Zgodnie z warunkami wstępnej promesy Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Miasta Zielonka, na czas poprzedzający wypłatę z promesy. Jednocześnie Zamawiający z uwagi na sposób realizacji zamówienia ustalił następujące zasady zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy: 1) 50 % wynagrodzenia brutto, za wykonanie wydzielonego etapu robót, określonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru w Harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym; 2) pozostałe 50 % wynagrodzenia brutto, zostanie wypłacona Wykonawcy po wykonaniu robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego inwestycji.
Przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w terminie 35 dni po odbiorze danego etapu inwestycji i odbiorze końcowym inwestycji.
Szczegółowe zasady płatności zostały określone w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. 2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również nie ujęte tj. np. obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. 3. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 16 oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wykazu rozwiązań równoważnych, wówczas zostanie to zrozumiane jako oferowanie materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej.
W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. zmiany Pozwolenia na budowę, wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty. Obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wykazania zapewnienia parametrów równoważności, leży po stronie wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do znaku towarowego, patentu, danego pochodzenia lub danej produkcji, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności oferowanych przez niego produktów w stosunku do tych określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (tak m.in. w wyroku TSUEC-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów, dokumentację techniczną. W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. 4. Załączone do SWZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac. 5. Zamawiający nie zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: pracownicy fizyczni i operatorzy sprzętu budowlanego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). 7. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 15 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ziel-Bud Wojciech Rukat

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Techramps Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180038363

7.3.3) Ulica: ul. Mehoffera 122

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-158

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.