Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00191797/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
16/TP/2025 Naprawa zabezpieczeń antykorozyjnych w hali kompostowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190042880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jabłoniowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-180
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zut@zut.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10925711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
16/TP/2025 Naprawa zabezpieczeń antykorozyjnych w hali kompostowni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b65f72c9-b07f-461d-a9a0-60baa751b8d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1279636,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na oczyszczeniu, kontroli ewentualnych ubytków, pomalowaniu konstrukcji dachu kompostowni hermetycznej – łącznik operacyjny (obiekt nr 409B), zgodnie z poniższymi warunkami:
a) Odpowiedniej organizacji prac malarskich i przygotowania stref roboczych umożliwiających bieżącą eksploatacje obiektu na warunkach określonych w dokumentacji kontraktowej;
b) Likwidacja pułapek korozyjnych we wszystkich elementach konstrukcyjnych kratownic;
c) Dokładne oczyszczenie stalowej konstrukcji dachowej z korozji, osadów, starego łuszczącego się zabezpieczenia antykorozyjnego;
d) Doprowadzenie warunków panujących w środowisku wykonywanych prac w przygotowanych sekcjach roboczych do warunków odpowiednich do zastosowanej technologii.
e) Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji wsporczej i blach trapezowych poszycia dachu;
f) Bieżąca kontrola i raportowanie o stanie wpływu korozji na elementy nośne dźwigarów połaci dachowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1405055,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1405055,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1405055,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Techniczno-Handlowa „TEMABUD” Grzegorz Puchalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392151593
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 85A/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-552
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie podłoża i malowanie Wich-Piach Krzysztof Wicher
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TECHNICZNO-HANDLOWA "TEMABUD" GRZEGORZ PUCHALSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TECHNICZNO-HANDLOWA "TEMABUD" GRZEGORZ PUCHALSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1405055,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana stolarki drzwiowej w budynku nr 61, przy ul. Sobieskiego 7 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku
- Usługa wykonania badań lekarskich wobec kandydatów na studia i studentów oraz kandydatów do szkół doktorskich i doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego narażonych na działanie czynników szkodliwych.
- Świadczenie usług w zakresie naprawy, konserwacji i usuwania awarii systemów antenowych VHF i TETRA oraz naprawy, konserwacja i remonty masztów antenowych w jednostkach Policji woj. pomorskiego
- Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS w Gdańsku
- Dostawa sprzętu rolniczego wykorzystywanego w celach komunalnych w podziale na części
- DOSTAWA ZESTAWÓW NADAWCZO-ODBIORCZYCH ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ KOMPATYBILNEJ Z RADIOTELEFONEM MOTOROLA MTP3550 I SEPURA SC2020/SC2120 DLA KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rudnie
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pułku Ułanów Poznańskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
- Wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
- Kompleksowa rewitalizacja Muszli Koncertowej z 1890 roku w Parku Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju
- REMONT BUDYNKU NR 10 (MAGAZYN) W KNW PRZY UL.KRÓLEWIECKIEJ 169 W ELBLĄGU -II ETAP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.