Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264978/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00265501/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w Garczynie – Remont odcinka drogi gminnej nr 196006G w Gminie Liniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LINIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa, 3
1.5.2.) Miejscowość: Liniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-420
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/liniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w Garczynie – Remont odcinka drogi gminnej nr 196006G w Gminie Liniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f3ec04f-05e5-4ca8-8234-99d1684ec89a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023762/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa drogi w Garczynie - remont odcinka drogi gminnej nr. 196006G w Gminie Liniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPGK/9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Garczyn na działce nr 9, 35.
- szczegółowy zakres robót:
W zakresie modernizacji drogi przewiduje się utwardzenie odcinka o długości 520 mb z obustronnym wykonaniem poboczy o szerokości 0,50 m po każdej ze strony jezdni. Po wyprofilowaniu podłoża wykonana zostanie podsypka piaskowa grubości 10cm. Nawierzchnia zostanie wykonana z płyt betonowych Yomb 100x75x12,5 oraz pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 2x 0,50 cm grubości 12,5 cm.- obręb Liniewo
- długość drogi do realizacji w km 0,520km,
- własność Gmina Liniewo.
Dostawa i montaż tablicy promującej projekt zgodny z wymaganiami programowymi.
3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej, tj. w dokumentacji projektowej wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie, wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”.
4. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ, STIWORB, PZT, opis przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811200,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW FASTRAT Maciej Szulc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911547817
7.3.3) Ulica: Konarzyńska
7.3.4) Miejscowość: Stara Kiszewa
7.3.5) Kod pocztowy: 83-430
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FASTRAT MACIEJ SZULC
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FASTRAT MACIEJ SZULC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI LINIEWO
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej Orle
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Iłownica
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej Chrztowo
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej odchodzącej od ul. Cichej w miejscowości Narew, gmina Narew
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borki w Gminie Łęczyca
- Przebudowa odcinków dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Strzyżów
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Mikołajew w Gminie Łęczyca
- "Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Bukowcu"
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 74 w miejscowości Chlebowo- Etap I"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.