Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233124/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00252318/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Trzcielu.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 22
1.5.2.) Miejscowość: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957431400
1.5.8.) Numer faksu: 957431400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-788b0063-5119-4c09-a1d4-ce91cbf2f0e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Trzcielu.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788b0063-5119-4c09-a1d4-ce91cbf2f0e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044231/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Trzcielu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, priorytet 2 „Fundusze Europejskie na zielony rozwój lubuskiego”, działanie 2.1 „Efektywność energetyczna –dotacje”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.04.2025.RJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1609111,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Trzcielu. Podczas realizacji robót budowlanych budynek zostanie wyłączony z eksploatacji.
Termomodernizacja obiektu polegać będzie na:
• czyszczeniu elewacji ceglanej, usunięciu istniejących spoin, szyciu pęknięć na elewacji, naprawie uszkodzonej elewacji wraz z wykonaniem nowych, wzorowanych na pierwotnych spoin i impregnacją elewacji ceglanej budynku,
• czyszczeniu cokołu wraz z uzupełnieniem istniejących spoin,
• renowacji gzymsów ceglanych, obwódek okiennych ceglanych, sterczyn ceglanych,
• remoncie ścian zewnętrznych łącznika budynku Urzędu Miejskiego w Trzcielu wraz z dociepleniem stropodachu i wykonaniem nowego pokrycia papowego,
• wykonaniu nowych obróbek blacharskich łącznika,
• wymiana wszystkich rur spustowych na rury spustowe tytan-cynk (rynny pozostają bez zmian z wyjątkiem rynien łącznika – te podlegają wymienia na nowe),
• ociepleniu ścian zewnętrznych metodą ocieplenia „od wewnątrz” za pomocą mineralnych płyt izolacyjnych wykonane z bardzo lekkiej odmiany betonu komórkowego,
• wymianie całej stolarki okiennej budynku wraz z renowacją istniejących krat w poziomie parteru i piętra, w tym część stolarki okiennej z szybą P4 wraz z obróbką termiczną wewnętrznych ościeży okiennych (opracowanie nie obejmuje wymiany okien w obrębie połaci dachowych),
• czyszczeniu podokienników zewnętrznych wykonanych z cegieł oraz naprawie uszkodzonej elewacji wraz z wykonaniem nowych, wzorowanych na pierwotnych spoin i impregnacją elewacji ceglanej budynku,
• wymianie podokienników wewnętrznych,
• renowacji wszystkich drzwi zewnętrznych oraz wymianie drzwi wewnętrznych,
• wykonaniu izolacji termicznej stropu nad ostatnią użytkową kondygnacją budynku,
• remoncie instalacji c.o. (wymiana grzejników oraz wymiana kotła na kocioł na biomasę – pellet);
• wykonaniu systemu monitorowania i zarządzania energią obejmujący montaż termostatów sterowanych zdalnie na grzejnikach oraz instalację licznika energii cieplnej i elektrycznej z archiwizacją danych oraz z możliwości zdalnego ich odczytu,
• przebudowie systemu klimatyzacji wraz z wymianą urządzeń na bardziej energooszczędne,
• budowie układu odzysku ciepła z wywiewanego powietrza wentylacyjnego poprzez zamontowanie zblokowanej centrali wentylacyjnej w pomieszczeniu Sali sesyjnej,
• wymianie oświetlenia podstawowego na oświetlenie LED.
• malowaniu wszystkich ścian i sufitów pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Trzcielu.
Pełny i szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany dla w takich dokumentach jak: dokumentacja techniczna – projekt wykonawczy (stanowiąca załącznik do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (stanowiąca załącznik do specyfikacji) oraz przedmiar robót - stanowi jedynie element pomocniczy i nie stanowi podstawy do wyceny oferty (stanowiący załączniki do specyfikacji), w oparciu o które należy wykonać przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100790,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3259500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100790,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. MAT-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY PIOTR MICKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9230022470
7.3.3) Ulica: Grójec Wielki 14
7.3.4) Miejscowość: Chobienice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-214
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100790,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TRZCIEL
więcej: przetargi TRZCIEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





