Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja chodników na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja chodników na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego - etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e7e6a5-f7c0-47e9-ba9b-b42fe18292fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044138/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja chodników na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego - etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4803653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:
„Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64
ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej),
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów
Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiatotwocki.
pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),
dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w DP2722W ul. Głównej w m. Pogorzel”
2. Informacje:
a) Prace należy przeprowadzić na ulicy Głównej w m. Pogorzel w gminie Celestynów na orientacyjnym odcinku od dz. 683/3 z obr. 10 (zjazdu na posesję nr 20) do dz. 350 z obr. 10 (skrzyżowanie z ul. Diamentową) – odcinek o długości ok. 280 m. Zakres został określony na załączniku graficznym,
b) W ramach zadania należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej utwardzonego pobocza, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej zjazdów, ustawić krawężniki za łączną kwotę 70 000,00 zł,
c) Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika, nawierzchni zjazdów i innych elementów,
d) Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni utwardzonego pobocza oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
e) Ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 od strony nawierzchni jezdni. Krawężnik ustawiać z tzw. „światłem” wynoszącym ok 5cm od nawierzchni jezdni,
f) Ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 od strony nawierzchni jezdni oraz jako obramowanie zjazdów. Krawężnik ustawiany jako obniżony,
g) Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15,
h) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa,
i) Wykonanie nawierzchni utwardzonego pobocza o szerokości zmiennej wynoszącej średnio 0,5m oraz 1,5 m betonowej kostki brukowej 20x10x6 cm układanych na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm. Nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni ustalić z Zamawiającym,
j) Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 20x10x8 cm. Nawierzchnia zjazdu musi zostać zamulona piaskiem. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu oraz jego kolor uzgodnić z Zamawiającym,
k) Połączenie nawierzchni jezdni i krawężnika uszczelnić za pomocą masy zalewowej lub mieszanki mastyksowogrysowej
l) Uwaga! W ramach zadania należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z jej przyjęciem do „ośrodka”
m) Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt ponosi Wykonawca.
n) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania
o) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą Organizację Ruchu.
p) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
q) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki
r) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
s) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją,
t) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny netto i faktycznie wykonanych robót powiększone o podatek VAT, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 70 000,00 zł brutto.
u) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny netto za:
i. ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
ii. ustawienie 1 mb krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego krawężnika,
iii. wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo –piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 15cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;
iv. wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo –piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 20cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja chodnika w DP2765W ul. Karczewskiej od ul. Ślusarskiego do postoju TAXI
2. Informację:
a) Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 2765W ul. Karczewskiej w Otwocku w zakresie wykonania chodnika na odcinku od ul. Ślusarskiego do postoju TAXI o szerokości min. 2 m – łączna powierzchnia wykonania chodnika około 435 m2 – zakres wykonania chodnika został wskazany na załączniku graficznym
b) Nawierzchnia jest wykonywana w miejscu już istniejącej nawierzchni z dostosowaniem jej do wymaganych parametrów.
c) Wykonanie prac rozbiórkowych istniejącego chodnika (materiał z rozbiórki należy do Wykonawcy)
d) W ramach zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię chodnika wykonaną z płytek betonowych 35x35 cm i grubości min. 6 cm układanych na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku krawędzi jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%,
e) Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. min. 15 cm. Podłoże pod warstwę kruszywa musi być zagęszczone do uzyskania współczynnika zagęszczenia Is≥1,0. Warstwa kruszywa musi być zagęszczona oraz należy uzyskać moduł wtórnego odkształcenia na poziomie 80MPa,
f) Ustawienie nowych obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – miejsca wymiany obrzeży zostały wskazane na załączniku graficznym – szacowana ilość obrzeży do ustawienia około 290 m
g) Następuje zmiana geometrii przejścia dla pieszych przy ul. Karczewskiej.
h) W ramach zadania należy przesadzić jedno drzewo kolidujące z przejściem dla pieszych.
i) W miejscach gdzie występują przejścia dla pieszych oraz wzdłuż peronu przystankowego wykonać żółte płytki wraz z wypustkami 40x40x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej. Na długości peronu zastosować jeden rząd płytek, natomiast na przejściach po dwa rzędy płytek.
j) Powstałą szczelinę wynoszącą więcej niż 3 cm pomiędzy nawierzchnia jezdni, a obrzeżem/ krawężnikiem należy dociąć do równej krawędzi i uszczelnić za pomocą masy zalewowej lub mieszanki mastyksowo-grysowej.
k) Uwaga! W ramach zadania należy przenieść istniejące drzewo występujące na przejściu dla pieszych w miejsce wskazane przez Zamawiającego i zlokalizowane przy modernizowanym chodniku.
l) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni chodników – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
m) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą Organizację Ruchu.
n) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
o) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
p) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
q) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
r) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Budowa drogi dla pieszych w DP2707W Duchnów - Kąck”
2. Informacje:
a) Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej 2707W ul. Malowniczej w Kącku w zakresie wykonania chodnika na odcinku od wysokości działki nr ew. 744 obr. 11 Kack, gm. Wiązowna do wysokości działki nr ew. 271/8 obr. 11 Kack, gm. Wiązowna o zmiennej szerokości min. 2 m – odcinek o długości około 315 mb wraz z wykonaniem przejść dla pieszych (oznaczonych i sugerowanych), zjazdów oraz odwodnienia drogi – zakres wykonania chodnika został wskazany na załączniku graficznym
b) Wykonanie prac rozbiórkowych istniejących poboczy, istniejących zjazdów, przepustów i innych niezbędnych elementów drogi (materiał z rozbiórki należy do Wykonawcy),
c) W ramach zamówienia należy wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej o wymiarach 20x10 cm i grubości min. 8 cm układany na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 4 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku krawędzi jezdni lub kierunku terenów zielonych w zależności od odcinku, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%,
d) Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania oraz wykonanie podbudowy pod nawierzchnie chodnika z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. min. 15 cm. Podłoże pod warstwę kruszywa musi być zagęszczone do uzyskania współczynnika zagęszczenia Is≥1,0. Warstwa kruszywa musi być zagęszczona oraz należy uzyskać moduł wtórnego odkształcenia na poziomie 80MPa
e) W ramach zamówienia należy wykonać zjazdy indywidualne/ publiczne z kostki betonowej 10x20 cm o grubości 8 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 4 cm, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%,
f) Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania oraz wykonanie podbudowy pod nawierzchnie zjazdów z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. min. 20 cm. Podłoże pod warstwę kruszywa musi być zagęszczone do uzyskania współczynnika zagęszczenia Is≥1,0. Warstwa kruszywa musi być zagęszczona oraz należy uzyskać moduł wtórnego odkształcenia na poziomie 80MPa
g) W ramach zamówienia należy wykonać odwodnienie tj.: drenaż rurowy Dn 200mm jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym - rury PP perforowane o śr. 200mm, rury drenarski z mufą, łączone kielichowo, pełna perforacja 360 stopni, klasy SN 8; warstwa separacyjna z geotkaniny - owinięcie drenu geowłókniną separującą; studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu; studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 600 mm; studnie z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm; przykanaliki z rur kielichowych z PVC o śr. nom. 200 mm; przepusty pod zjazdami - rury PEHD o śr. 40 cm; ułożenie ścieków korytkowych KKŻ o wysokości 70 cm na podbudowie na odcinku o długości 41,7 m, umocnienie rowów płytami EKO na odcinku 17,6 m.
h) Przykanaliki pod jezdnią wykonać metodą przecisku
i) Pobocze z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63mm oraz odcinek pobocza z kostki betonowej o gr. 8 cm,
j) Wykonanie zieleni drogowej poprzez wykonanie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą o gr. 10 cm
k) Ustawienie chodnikowych obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15
l) Przed przejściami dla pieszych należy ustawić krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie betonowej wykonanej wraz z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik należy wykonać jako „wtopiony”.
m) W miejscach gdzie występują przejścia dla pieszych oraz sugerowane przejścia dla pieszych wykonać żółte płytki wraz z wypustkami 35x35x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, po dwa rzędy płytek.
n) Powstałą szczelinę wynoszącą więcej niż 3 cm pomiędzy nawierzchnia jezdni, a obrzeżem/ krawężnikiem należy dociąć do równej krawędzi i uszczelnić za pomocą masy zalewowej lub mieszanki mastyksowo-grysowej.
o) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni chodników – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
p) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy.
q) Po zakończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stałej organizacji ruchu na przebudowywanym odcinku zgodnie z zatwierdzonym projektem KT.7121.2.93.2024.MB wraz z uwagami, zakres do wprowadzenia stałej organizacji ruchu został wskazany na załączniku graficznym
r) Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej
s) Wszelkie oznakowanie pionowe oraz urządzenia BRD wskazane w projekcie jako istniejące lub do przestawienia należy wymienić na nowe, a zdemontowane urządzenia przekazać na stan Zamawiającemu
t) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
u) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
v) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
w) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy, Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;
x) Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej
y) UWAGA: w ramach zamówienia do wykonania są miejscowe poszerzenia nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-asfaltowych w celu uzyskania stałej szerokości jezdni (szerokości 6,0 m) na całym odcinku
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) W odniesieniu do wszystkich części - zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) W odniesieniu do wszystkich części - uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) W odniesieniu do wszystkich części - sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) Zdolności technicznej i zawodowej:
a) w odniesieniu do części I:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej minimum klasy Z w zakresie, którego było wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż 100 m
b) w odniesieniu do części II:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej minimum klasy Z w zakresie, którego było wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż 100 m
c) w odniesieniu do części III:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publicznej minimum klasy Z w zakresie, którego było wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego na odcinku nie mniejszym niż 100 m
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazana spełnienia braku podstaw wykluczenia wykonawca składa na wezwanie zamawiającego następujące podmiotowe środki dowodowe do każdej części:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 9 do SWZ.
- w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczenia w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych wskazana powyżej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert co oznacza, że wskazany powyżej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, w przypadku, gdy złożono tylko jedną ofertę. W związku z powyższym w świetle celu, jakim jest przeciwdziałanie zakłóceniu konkurencji w postępowaniu przez grupę kapitałową, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia w/w oświadczenia w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta, ponieważ w takiej sytuacji staje się ono zbędne.
3) odpisu w właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia do każdej części zamówienia:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SWZ – sporządzony według wzoru Załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.2. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.2. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:
1) Określenie celu gospodarczego
2) Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
3) Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,
4) Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,
5) Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
6) Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy
7) Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/480365
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
- Modernizacja chodników na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego - etap I
- Modernizacji nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Otwocka
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Gminie Miasto Raciąż
- Odbudowa mostu na rzece Włodzica w m. Ludwikowice Kłodzkie w gminie Nowa Ruda, z dz. nr 81/2, do dz. nr 120/2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Modernizacja komleksów sportowo-rekreacyjnychna terenie placówek oświatowych
- Przebudowa części placu egzaminacyjnego WORD w Rzeszowie wraz z budową murów oporowych oraz zagospodarowaniem terenu przyległego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.