Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00249458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kraśnicka 100
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-718
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.lublin.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db5decd-c022-476b-b414-c87be7aedb92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033719/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Okresowe przeglądy kominiarskie budynków Wojewódzkiego Szpitala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSS SP ZOZ DZP.382.59.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na okresowych wykonywaniu przeglądów kominiarskich (w terminie do 31 maja i do 30 listopada, dla budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²), na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1) lit. c) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz. U. z 2025 r. poz. 418), zgodnie z harmonogramem wraz z dokonaniem wpisu do systemu CEEB i sporządzeniem protokołów elektronicznych dla każdego z budynków oddzielnie.
2. Opis przedmiot zamówienia: Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zamówienia oraz sposób jej wykonywania został określony w Zał. nr 3 do SWZ oraz Zał. nr 4 do SWZ – Projekt umowy.
3. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot zamówienia w lokalizacji Zamawiającego przy al. Kraśnickiej 100, ul. Herberta 21, ul. Biernackiego 9, ul. Lubartowskiej 81 w Lublinie, przy użyciu własnego sprzętu i wyposażenia, za pomocą osób posiadających uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201843,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techniczna Obsługa Obiektów Wojskowych Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252211195
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHNICZNA OBSŁUGA OBIEKTÓW WOJSKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TECHNICZNA OBSŁUGA OBIEKTÓW WOJSKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin wykonywania usług - zgodnie z harmonogramem zawartym w Zał. nr 3 do SWZ.
3. Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych przeprowadzać będą wyłącznie osoby uprawnione oraz posiadające odpowiednie kwalifikacje,
4. Projekt umowy - zał. nr 4 do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
5. Zapłata za wykonanie usługi płatna będzie po wykonaniu usługi w okresie kwartalnym lub rocznym, w terminie 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz dokumentów stanowiących podstawę do jej wystawienia.
Szczegółowe warunki płatności określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach jednorodzinnych w gospodarstwach domowych, w tym gospodarstwach zamieszkiwanych przez osoby ubogie energe
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
- Roczny przegląd kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Wykonanie okresowych 5-letnich kontroli budowlanych i elektrycznych w budynkach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Wielkopolskiego
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.