Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00267341/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-08
- 2025/BZP 00276209/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RSK.271.1.2025:
Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 2
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-123
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8815800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b38eb89-359a-4484-bf23-ce0f0d1c72ee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RSK.271.1.2025:Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b38eb89-359a-4484-bf23-ce0f0d1c72ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSK.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Odbiór stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Janowiec z:
1) Nieruchomości zamieszkałych,
2) Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK),
3) Samodzielnego Publicznego Zakład Opieki Zdrowotnej – odpady medyczne.
2. Transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z obiektów, o których mowa w pkt 1.
3. Wyposażenie PSZOK w odpowiednie pojemniki i kontenery na selektywnie zebrane odpady przekazywane przez
właścicieli nieruchomości zamieszkałych, oznakowane graficznie i tekstowo w sposób umożliwiający identyfikację odpadów
na jakie są przeznaczone:
a) KP 7 – odpady budowlane i rozbiórkowe - 3 szt.
b) 1,1 m3 – tworzywa sztuczne - 3 szt.
c) 1,1 m3 – papier - 3 szt.
d) 1,1 m3 – tekstylia - 1 szt.
e) 1,1 m3 – chemikalia - 1 szt.
f) 1,1 m3 – szkło opakowaniowe - 1 szt.
g) 1,1 m3 – opakowania wielomateriałowe - 1 szt.
h) 120 l – przeterminowane leki - 1 szt.
i) 120 l – odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku
przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi w
szczególności igieł i strzykawek - 1 szt.
4. Prowadzenie edukacji ekologicznej w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami a w szczególności w zakresie
selektywnego zbierania odpadów, poprzez prezentacje w placówkach oświatowych, nośniki elektroniczne oraz graficznie w
postaci plakatów, folderów, ulotek, co najmniej raz w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-000-48-03
7.3.3) Ulica: Dęblińska 2
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów om kodzie 17 09 04
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI JANOWIEC
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
więcej: przetargi JANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zagórz
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynki."
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r. (II)
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu Gminy Skulsk
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Mirów w 2026 roku.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Doruchów oraz transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Olszowa
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





