eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w ramach likwidacji barier transportowych w Mieście Otwock (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w ramach likwidacji barier transportowych w Mieście Otwock (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w ramach likwidacji barier transportowych w Mieście Otwock (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1374dab4-3c78-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254548/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.60.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz parametrów technicznych pojazdu wymaganych przez Zamawiającego
1 2 3
Autobus z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych z windą dla załadunku wózków inwalidzkich w tylnej części pojazdu


1. Rok produkcji Pojazd bazowy nie starszy niż 2020. Autobus fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, kategorii M3
2. Rodzaj silnika Silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym z turbo doładowaniem
3. Zbiornik paliwa Zbiornik paliwa minimum 93 litrów
Zbiornik Adblue minimum 20 litrów
4. Wymogi ekologiczne Jednostka napędowa spełniająca normę emisji spalin min. EURO VI
5. Pojemność skokowa silnika / moc Minimum 2900 cm3 / minimum 180 KM
6. Liczba miejsc Autobus m.in. 22 miejsca siedzące w tym m.in. 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (z możliwością przewozu po demontażu miejsc siedzących)
7. Układ elektryczny Instalacja elektryczna pojazdu zabezpieczona i dostosowana do wyposażenia dodatkowego
8. Dopuszczalna min. masa całkowita pojazdu 5500 kg

9. Oznakowanie pojazdu Oznakowanie pojazdu jako auto dla niepełnosprawnych zapewniające łatwy demontaż np. magnetyczne
10. Układ hamulcowy Hamulce przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe, wyposażony w system zapobiegający blokowaniu kół ABS
11. Układ kierowniczy 1.Wspomaganie układu kierowniczego
2.Przekładnia z blokadą koła kierownicy
4.Elektryczna blokada zapłonu
5.System ESP lub równoważny
12. Koła / ogumienie 1.Opony letnie na obręczach stalowych
2.Koło zapasowe – pełnowymiarowe
3. Opony zimowe komplet
3.Tylne koła bliźniacze
4.Komplet narzędzi, w tym podnośnik oraz klucz do kół
13. Bezpieczeństwo Poduszka powietrzna czołowa dla kierowcy
Fotele kierowcy i pasażerów wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa
14. Wyposażenie 1.Centralny zamek fabryczny w kluczyku lub sterowany pilotem
2.Immobiliser fabryczny
3.Fotel kierowcy z regulacją: podparcia odcinka lędźwiowego; przesuwu; kąta oparcia; wysokością siedziska
4.Nagłośnienie wnętrza – głośniki 4 szt. średnica 10 cm.’
5. Ocieplenie/ogłuszenie gąbką trudnopalną
6. Oświetlenie na pasie sufitowym min 3 szt. dzień / noc
Oświetlenie półek
Oświetlenie wejścia LED
Oświetlenie bagażnika LED
Półki na bagaż podręczny bez nawiewów
7.Elektrycznie regulowana szyba w drzwiach kierowcy i pasażera
8.Tapicerka w kolorze ciemnym. Materiał trwały i łatwy do czyszczenia
9.Komplet dywaników gumowych
10.Barwa nadwozia: jednolita
11. Klimatyzacja:
Niezależny system dla kierowcy (manualny/auto) i pasażerów (automatyczna). W przestrzeni pasażerskiej klimatyzacja min. 11 kW z centralnym nadmuchem .
12.Tachograf cyfrowy.
13.Lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami regulowane elektrycznie,
14.Przednie reflektory led przeciwmgłowe z doświetleniem zakrętu
15. Lampy przeciwmgłowe z doświetleniem zakrętu
16.Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu
17. Młotki do wybijania szyb min 4 szt.
18. Drzwi tylne, dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem min. 270 stopni
19. Boczne szyby przyciemnianie

20. Okno dachowe
21.Drzwi boczne
22.Uchwyt przy prawych drzwiach ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym
23.Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową
24.Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – minimum 1900 mm
25. Długość pojazdu minimum 7500 mm
26. Liczba osi – 2
Rozstaw osi minimum 4100 mm
27. Fotele wewnętrzne sztywne bez rozsuwania na boki
16. Winda Hydrauliczna - wewnętrzna
17. Gwarancje Gwarancja na cały pojazd wraz z wyposażeniem – minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów
18. Serwis 1.Serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 150 km od Zamawiającego
19. Dokumentacja 1. Karta pojazdu
2. Świadectwo homologacji
3.Instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia znajdującego się w pojeździe w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji
4. Książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji w języku polskim lub prowadzona elektrycznie przez ASO
5. Książka serwisowa w języku polskim lub prowadzona elektrycznie przez ASO
6. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi


Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia:

Dostarczony pojazd musi:
- być fabrycznie nowy, sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK EXPORT - IMPORT WYNAJEM Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010471779

7.3.3) Ulica: Żurawia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.