eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawaBudowa bezpiecznych przejść dla pieszych w Gminie Bielawa



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych w Gminie Bielawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717823

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 83-34-255

1.5.8.) Numer faksu: 74 83-35-838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.bielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielawa.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych w Gminie Bielawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e75dd9-5359-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003399/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych w Gminie Bielawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn. „Przebudowa 2 przejść dla pieszych oraz przejazdu dla rowerzystów w obrębie skrzyżowania ul.1 Maja (droga nr 117898D) z ul. Rotm. Pileckiego w Bielawie” w zakresie m.in.:
- montaż płytek integracyjnych typu STOP o wymiarach 35x35x5cm w kolorze
- montaż 4 aluminiowych słupów oświetleniowych z oprawami typu LED doświetlającymi przejścia i przejazd dla rowerzystów;
- montaż kabli zasilających;
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym;
- montaż tablicy informacyjnej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia - część III SWZ na który składa się dokumentacja projektowa – (Projekt budowlany, projekt wykonawczy, Przedmiary, STWiOR, informacja na temat tablicy informacyjnej)
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ - projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn. „Przebudowa przejścia dla pieszych 3 ciągu drogi ul. Żeromskiego (droga nr 117957D) na wysokości nr 18 w Bielawie” ” w zakresie m.in.:
- montaż płytek integracyjnych typu STOP o wymiarach 35x35x5cm w kolorze żółtym;
- montaż Aktywnych Punktowych Elementów Odblaskowych typu S-4 w jezdni;
- montaż dwóch aktywnych znaków D-6 z lampą błyskową koloru żółtego i czujnikami ruchu;
- montaż szafki zasilaj9co - sterowniczej RZS;
- montaż kabli zasilających;
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej w kolorze białym i czerwonym;
- montaż 2 aluminiowych słupów oświetleniowych z oprawami typu LED doświetlającymi przejście;
- przełożenie odcinka chodnika o nawierzchni z kostki betonowej;
- wykonanie fragmentu terenu zielonego (w miejscu istniejącego chodnika) ukierunkowującego ruch pieszych przed przejściem;
- montaż tablicy informacyjnej

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia - część III SWZ na który składa się dokumentacja projektowa – (Projekt budowlany, projekt wykonawczy, Przedmiary, STWiOR, informacja na temat tablicy informacyjnej)
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ - projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 59000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1 najkorzystniejsza oferta została złożona przez wykonawcę Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat ul. Sz .Askenazego 7 lok. 11 03-580 Warszawa NIP: 5242805951 REGON: 365024242 Cena zaproponowana w ofercie wyniosła 72.570,00 zł brutto. Zaproponowana przez ww.
Wykonawcę cena oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia kwotę 45.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnienia postępowanie dla części 1 na art. 255 pkt 3 w zw. art. 266 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 najkorzystniejsza oferta została złożona przez wykonawcę Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat ul. Sz .Askenazego 7 lok. 11 03-580 Warszawa NIP: 5242805951 REGON: 365024242 Cena zaproponowana w ofercie wyniosła 148.830,00 zł brutto. Zaproponowana przez ww.
Wykonawcę cena oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia kwotę 59.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnienia postępowanie dla części 2 na art. 255 pkt 3 w zw. art. 266 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.