Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włoszczowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 14
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413942669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gmina-wloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-389f29f9-781b-4066-b4c4-05ec6f2a378f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032869/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd – zakup sprzętu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający na realizację Projektu grantowego„Cyberbezpieczny Samorząd”Dofinansowanie zostało przyznane w ramach konkursu grantowego„Cyberbezpieczny Samorząd”Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027(FERC);Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11429483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024r. poz. 1513 z późn. zm.). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa (dalej Platforma). Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:-akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wiążący,-zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ,Instrukcje korzystania z Platformy „Instrukcje dla Wykonawców” znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włoszczowa reprezentowana przez Burmistrza Gminy Włoszczowy (adres: ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa); 2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Pan Sylwester Cieśla, tel.: 41 300 55 99, email: iod@czi24.pl; 3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4)Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5)Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.6)Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp7)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 8)Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, -w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9)Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;-na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. 12)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.13)W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14)Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.15)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.16)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.17)Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FIP.271.1.10.2025.AS7
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie oraz świadczenie usług podzielony na dwie części :Część 1 - dostawa i wdrożenie oraz świadczenie usług dla Urzędu Gminy Włoszczowa Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oraz świadczenie usług: zakup serwera, macierzy, przełącznika sieciowego, serwera do obsługi kopii zapasowych, zasilacza awaryjnego UPS, biblioteki taśmowej, oprogramowanie do BACKUPU w ramach usługi wirtualnego backupu, licencja na oprogramowanie nVision, oprogramowanie umożliwiające automatyczne wykrywanie sieci i monitorowanie serwerów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń, system do gromadzenia i analizy logów oraz usługa wirtualnego backupu, usługa skanowania podatności infrastruktury informatycznej, analiza i naprawa wykrytych luk całodobowa obsługa incydentów w ramach wewnętrznych systemów IT, wdrożenie systemów backupu danych zgodnie z zasadą 3-2-1, wdrożenie systemu pod gromadzenie logów, utrzymanie systemu pod gromadzenie logów i wdrożenie zakupionego sprzętu
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48822000-6 - Serwery komputerowe
35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa
30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ajkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone: 1)Kryterium nr 1 – cena (C) – waga 60 % (60 pkt)Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o – cena brutto oferty badanej (zł) 2) Kryterium nr 2 – długość wydłużenia okresu gwarancji / wsparcia na wybrane produkty (G)- waga 20 % (20 pkt).Wydłużenie wsparcia aktualizacyjnego, technicznego i gwarancyjnego dotyczy produktów: serwera, macierzy, przełącznika sieciowego, serwera do obsługi kopii zapasowych i biblioteki taśmowe Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 3 lat w następujący sposób:
-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 3 lata – 0 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 4 lata – 10 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 5 lat – 20 pkt
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji na wybrane produkty wyrażoną w pełnych latach 3, 4 lub 5 lat 3)Kryterium nr 3 – Osoby (administratorzy IT) przewidziane do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę (A) - waga 10 % (10 pkt).Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby (administratorzy IT) zatrudnione na podstawie umowy o pracę w następujący sposób:-za zaoferowanie oddelegowania do realizacji zamówienia jednej osoby (administratorzy IT) zatrudnionej na podstawie umowy o pracę – 5 pkt-za zaoferowanie oddelegowania do realizacji zamówienia dwie osoby (administratorzy IT) zatrudnione na podstawie umowy o pracę – 10 pktWykonawca, którego oferta nie będzie zawierać deklaracji realizowania zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę otrzyma 0 pkt w tym kryterium. 4)Kryterium nr 4 –termin realizacji zamówienia (T) w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania - waga 10 % (10 pkt). Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w następujący sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy – 5 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru: P = C + G + A + T gdzie: P – wartość punktowa oferty, C – wartość punktowa ceny oferty, G – wartość punktowa, długości okresu gwarancji /wsparciaA – wartość punktowa osoby (administratorzy IT) przewidziane do realizacji zamówienia T – wartość punktowa, termin realizacji zadaniaZa najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą wartość punktową dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli wybór oferty nie może być dokonany z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium cena i pozostałych kryteriów wykonania Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Osoby (administratorzy IT) przewidziane do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenia okresu gwarancji / wsparcia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie oraz świadczenie usług podzielony na dwie części : Część 2 - dostawa i wdrożenie urządzeń dla Ośrodka Pomocy Społecznej we Włoszczowie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń: zakup serwera do wirtualizacji usług, wsparcie dla routera Stormshield SN310, wykupienie dodatkowej usługi Stormshield Log Supervisor, zakup Windows Server 2022 i CALi na 40 stanowisk, oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie umożliwiające automatyczne wykrywanie sieci i monitorowanie serwerów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń, szkolenie dla informatyków z oprogramowania umożliwiającego automatyczne wykrywanie sieci i monitorowanie serwerów, aplikacji, serwisów oraz urządzeń oraz wdrożenie zakupionego sprzętu
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48822000-6 - Serwery komputerowe
35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone: 1)Kryterium nr 1 – cena (C) – waga 60 % (60 pkt) Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o – cena brutto oferty badanej (zł) 2)Kryterium nr 2 – długość okresu gwarancji / wsparcia na wybrane produkty (G)- waga 20 % (20 pkt).Wydłużenie wsparcia aktualizacyjnego, technicznego i gwarancyjnego dotyczy produktów: serwera i wsparcia dla routera Stormshield SN310 Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 3 lat w następujący sposób:-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 3 lata – 0 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 4 lata – 10 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 5 lat – 20 pkt Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji na wybrane produkty wyrażoną w pełnych latach 3, 4 lub 5 lat Kryterium nr 3 –termin realizacji zamówienia (T) w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania - waga 20 % (20 pkt). Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w następujący sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu i oprogramowania w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru:P = C + G + T gdzie: P – wartość punktowa oferty, C – wartość punktowa ceny oferty, R – wartość punktowa, długości okresu gwarancji /wsparcia T – wartość punktowa, termin realizacji zadania Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą wartość punktową dla przedmiotu zamówienia. Jeżeli wybór oferty nie może być dokonany z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium cena i pozostałych kryteriów wykonania Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną. Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.1)Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.2)W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.3)Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek:a)oczywiste omyłki pisarskie;b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenia okresu gwarancji / wsparcia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 4)zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: a)co najmniej dwa zamówienia (każde w ramach odrębnej umowy), o wartości brutto co najmniej -500.000,00 zł każde, polegające na dostawie specjalistycznego sprzętu IT obejmujące co najmniej serwery, macierze, system backupowy oraz instalacji dostarczonego sprzętu wraz z migracją istniejącego środowiska klienta do najnowszych dostarczonych wersji, w ramach tego zamówienia, w ramach części 1 zamówienia;-50.000,00 zł każde, polegające na dostawie specjalistycznego sprzętu IT obejmujące co najmniej serwery, macierze, system backupowy oraz instalacji dostarczonego sprzętu wraz z migracją istniejącego środowiska klienta do najnowszych dostarczonych wersji, w ramach tego zamówienia, w ramach części 2 zamówienia; b)co najmniej dwa zamówienia (każde w ramach odrębnej umowy), polegające na świadczeniu przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, usługi ciągłego monitorowania infrastruktury teleinformatycznej wraz z reagowaniem na wykryte incydenty, świadczonej dla jednostek administracji publicznej, obejmującej swym zakresem minimum 100 urządzeń sieciowych (endpointów) każda w ramach części 1 zamówienia;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:-Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.-Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., (załącznik nr 5 do SWZ) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Sekcji VI SWZ zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:-może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1557 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.-W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z późn. zm., zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452 z późn. zm., zwanym dalej "r.d.e.").
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych dokumenty dot. potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:-wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu dostawy stanowi załącznik nr 8 do SWZ, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:-może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1557 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.-W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z późn. zm., zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452 z późn. zm., zwanym dalej "r.d.e.").
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają postawione przez zamawiającego wymagania – dot. wszystkich urządzeń, oferowanych w ramach zamówienia – tj.: 1)karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim 2)deklaracja zgodności CE.;3)inne dokumenty wynikłe z treści OPZ a których tu Zamawiający nie wymienił tj. wydruk, certyfikaty, karty, normy, oświadczenia itp. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również formularz ofertowo techniczny (Załącznik 1a do SWZ) oraz przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w sekcji V ust. 2 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość:-dla części 1 zamówienia – 6 300,00 zł-dla części 2 zamówienia – 1 500,00 złWadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:-pieniądzu -gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 98).Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 49 1020 2629 0000 9802 0489 9805 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” część …UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:-musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;-z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;-powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;-termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); -w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;-beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Włoszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa;-w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);-musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji W przypadku wniesienia wadium w formie:-pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;-poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).3)Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5)Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.6)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.8)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wg załącznika nr 7 do SWZ).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-22 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1142948
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2025r. poz. 514). Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590). Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. Zamawiający zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1666 z późn. zm.). W związku z powyższym Wykonawcy uprawnieni są do wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pomocą platformy. Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/adresem PEF Zamawiającego, który pozwoli na złożenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest NIP: 6090002217.INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Wymiana pokrycia dachowego, wymiana okien oraz instalacji elektrycznej w budynku gminnym Motyczno 9
- Budowa drogi leśnej nr 20 wg DSD w Leśnictwie Zabrody (2025)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Usługa dowozu i odwozu w roku szkolnym 2025/2026 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszczowa wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Opieka konserwacyjna i serwisowa oraz świadczenie Usług konsultacyjno-wdrożeniowych posiadanego systemu klasy ERP
- Zakup narzędzi i wyposażenia do wykonania i odtworzenia kopii zapasowych danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Stanisławów
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa modułu do oprogramowania OŚRODEK, umożliwiającego internetową obsługę wniosków o udostępnienie danych z wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Zakup serwera do tworzenia i przywracania kopii zapasowych systemów informatycznych wraz z wbudowanym dedykowanym oprogramowaniem oraz z macierzą dyskową
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.