eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placowek nr 2

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół i Placowek nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368037200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarębskiego

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-854

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp20@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d979c7f6-638e-4e97-a6d1-28b533b4323a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/338/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę kuchni Szkoły Podstawowej nr 20 w zakresie robót: budowlanych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, wentylacji oraz dostawie i montażu sprzętu i urządzeń kuchennych, w szczególności:
1. Roboty rozbiórkowe:
 demontaż istniejących urządzeń kuchennych,
 demontaż istniejących urządzeń sanitarnych,
 demontaż wewnętrznej instalacji gazowej,
 demontaż pozostałych instalacji wewnętrznych,
 demontaż istniejącej stolarki okiennej,
 demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
 demontaż okładzin ściennych i posadzkowych,
 fragmentaryczna rozbiórka ścian działowych,
 poszerzenie otworów drzwiowych,
2. Roboty budowlane :
 dobudowa fragmentów ścian działowych,
 wymiana stolarki okiennej,
 wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
 wymiana okładzin ściennych i podłogowych,
 wymiana wyposażenia,
 wykonanie przejść instalacyjnych w przegrodach,
 wymiana wewnętrznej instalacji gazowej,
 wymiana pozostałych instalacji wewnętrznych c.o. i wod-kan,
 montaż nowych urządzeń kuchennych,
 wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
 wykonanie nowej posadzki w piwnicy,
 naprawa tynków,
 roboty malarskie,
 montaż osłon grzejnikowych z płyt MDF,
3. Instalacje elektryczne:
 demontaże: tablic rozdzielczych, opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych, linii zasilających, przewodów układanych pod tynkiem,
 rozdzielnice elektryczne,
 trasy kablowe,
 kable i przewody,
 oprawy oświetleniowe podstawowe,
 oświetlenie ewakuacyjne,
 osprzęt elektroinstalacyjny
 instalacja uziemiająca i odgromowa,
 pomiary instalacji elektrycznej.

Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432113-9 - Kładzenie parkietu

45442100-8 - Roboty malarskie

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1297800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1474000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1297800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANEX M.G. Janecki Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342828550

7.3.3) Ulica: Bocheńskiego 69

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-847

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1297800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.