eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostosowanie toalet przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Łucce do potrzeb osób z niepełnosprawnościami



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie toalet przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Łucce do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430610932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 18A

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 8552357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gmina-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szaszlubartow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-962f7932-f26b-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie toalet przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Łucce do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-962f7932-f26b-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262876/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie toalet przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Łucce do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła lepszych szans” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, wniosek o dofinansowanie projektu o nr FELU.10.03-IZ.00-0208/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZASz.262.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65960,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych, których celem jest likwidacja barier architektonicznych - łazienki chłopców i dziewcząt wyrównanie poziomów posadzek i podłóg w Szkole Podstawowej w Łucce.
Roboty budowlane polegają na przystosowaniu dwóch pomieszczeń wc dziewcząt i chłopców na łazienki dla osób niepełnosprawnch w Szkole Podstawowej im. Ziemi Lubartowskiej w Łucce, Łucka - Kolonia 125 i obejmują co najmniej:
- demontaż obecnego wyposażenia łazienki, wraz z utylizacją powstałych odpadów,
- rozbiórka części ścianek działowych,
- wykucie stolarki drzwiowej zgodnie z projektem,
- demontaż płytek ściennych i podłogowych, wraz z utylizacją gruzu/odpadów,
- przeniesienie kratki podłogowej tak by znajdowała się poza powierzchnią manewrową wózka inwalidzkiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- przeniesienie dopływu i odpływu wody do baterii, jeżeli jest to konieczne do właściwego montażu umywalki zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- przeniesienie instalacji elektrycznych, jeżeli jest to konieczne do właściwej instalacji pozostałych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- zamurowanie dwóch otworów drzwiowych,
- rozkucie murów na poszerzenie otworów dla stolarki drzwiowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych,
- wykucie bruzd pod zamontowanie nadproży nad drzwiami,
- osadzenie stolarki drzwiowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych,
-obudowa poziomów i pionów wod-kan, płytami karton – gips, wodno i ognioodpornymi,
- przygotowanie powierzchni do kładzenia płytek ściennych i podłogowych (poziomowanie,− gruntowanie, naniesienie izolacji),
- wykonanie gładzi sufitów i pozostałości ścian nad płytkami,
- odnowienie malowania części ścian i sufitu , przy użyciu farby odpornej na wilgoć,− o cechach grzybobójczych, kolor biały,
- dostarczenie i zamontowanie opraw sufitowych „Led,” (wymiana obecnego oświetlenia)
- dostarczenie i montaż gniazd i łączników świecznikowych,
- ułożenie płytek ściennych i podłogowych o klasie ścieralności− V, wykonanych z materiałów o klasie antypoślizgowej co najmniej R10 (dla stopy obutej), bez połysku,
- płytki ścienne powinny być ułożone na wszystkich ścianach, na wysokość do 2,00 m.,
- podłoga i ściany powinny być wykonane w kolorach do siebie kontrastowych, lub w kolorach jednostajnych z zastosowaniem listew przypodłogowych lub cokołów w kontrastowym kolorze.
Preferowane są kolory stonowane w odcieniach szarości, beży, brązów, zieleni.
Ostateczny kolor zostanie zatwierdzony po wyborze wykonawcy i przedstawionej wizualizacji inwestorowi .
- fugowanie ułożonych płytek ściennych i podłogowych zaprawą do fugowania,
- wymagane jest użycie oryginalnych materiałów – autoryzowanych przez producenta,
- wykonawca zabezpieczy cały obszar wykonywanych prac oraz przebiegające w jego obrębie instalacje wod-kan i elektryczne, a po ich zakończeniu uporządkuje cały ten teren,
- dostawa i montaż umywalki podwieszanej, wymiary i montaż zgodnie z zasadami
kształtowania przestrzeni dostępnej dla osób niepełnosprawnych (odpływ i syfon nie mogą ograniczyć ruchów osób niepełnosprawnych,
-dostawa i montaż baterii umywalkowej dostosowanej do osób niepełnosprawnych,
- baterie automatyczne lub z przedłużoną dźwignią, najlepiej z termostatem lub na wodę wstępnie zmieszaną),
- dostawa i montaż misek ustępowych wraz z deską dostosowaną do potrzeb osób − niepełnosprawnych, wymiary i montaż zgodnie z zasadami kształtowania przestrzeni dostępnej dla osób niepełnosprawnych,
-dostawa i montaż pisuaru pojedynczego z zaworem spłukującym z dostosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż spłuczki, uruchamianie spłuczki obsługiwane jest automatycznie lub ręcznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- wykańczanie i uszczelnianie silikonem zamontowanych urządzeń sanitarnych,
- dostawa i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych z obu stron umywalki (udźwig− 150 kg.), wymiary i montaż zgodnie, z zasadami kształtowania przestrzeni dostępnej dla osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż pochwytów przy misce ustępowej (udźwig 150 kg.), dopuszcza się, montowanie jednego opuszczanego pochwytu i jednego mocowanego na stałe – po przeciwnej stronie względem miejsca odstawczego, wymiary i montaż zgodnie z zasadami kształtowania przestrzeni dostępnej dla osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż lustra uchylnego z regulacją pionową, wymiary 60x40cm i montaż zgodnie, z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż pojemnika na papier toaletowy, montaż zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż dozownika na mydło w płynie o pojemności nie mniejszej niż 500 ml, dedykowany do obiektów użyteczności publicznej, automatyczny lub manualny, montaż zgodnie, z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż dozownika na listkowe ręczniki papierowe, pojemność maksymalna 500 szt. pojedynczych listków papieru, montaż zgodnie, z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż kosza naściennego o pojemności min. 20 l, montaż zgodnie, z obowiązującymi przepisami dot. osób niepełnosprawnych,
- akcesoria łazienki tj. kosz, dozownik na mydło, dozownik na ręczniki i papier toaletowy, powinny współgrać wizualnie tak by były zachowane walory estetyczne,
- dostawa i instalacja systemu przywoławczego do toalet dla osób niepełnosprawnych, wymagane jest użycie oryginalnych materiałów – autoryzowanych przez producenta, Wykonawca zabezpieczy cały obszar wykonywanych prac oraz przebiegające w jego obrębie instalacje wod-kan i elektryczne, a po ich zakończeniu uporządkuje cały ten teren.

Wykonawca może prowadzić roboty budowlane w dni powszednie, w godzinach od 7:00− do 20:00, od poniedziałku do piątku, w soboty w godzinach od 8:00 do 20:00. Z zastrzeżeniem, że prace uciążliwe, szczególnie wiercenia, kucia, muszą być wykonywane w dni powszednie po godz. 15:00 (po zakończeniu lekcji) i w dni wolne od nauki.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, by w godzinach nauki w szkole , w ciągach− komunikacyjnych oraz na klatkach schodowych, nie znajdowały się żadne zanieczyszczenia będące następstwem prowadzonych prac remontowych.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SWZ składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa (projekty techniczne, rysunki, rzuty, zestawienia);
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
3) przedmiary robót (dołączone pomocniczo);
4) informacją dotyczącą wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie dostępności.
Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęty były w projekcie. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262520-2 - Roboty murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wykładanie ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Lider Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252783599

7.3.3) Ulica: Plac Bankowy 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-095

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.