Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281429/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00288574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Juliusza Słowackiego 17a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-159
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11208331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb16ff3-8345-4910-a93f-5a69ca26eb71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00639891/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa elementów umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników biura RDLP w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA.270.2.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników dla pracowników Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje około 392 sztuk elementów umundurowania leśnika oraz 182 sztuk środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego, na które składają się sortymenty opisane poniżej w pkt. 3.3.1-3.5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151918,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151918,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151918,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOL TAGART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151918,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/28/25, Zakup oprogramowania serwerowego oraz bazodanowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Dostawa oprogramowania do anatomii z wykorzystaniem mieszanej rzeczywistości w związku z realizacją projektu pt. "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki". - postępowanie powtórzone.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Bagry wielkie w Krakowie".
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup Środków Ochrony Indywidualnej strażaka.
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 2 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Kompleksowa usługa najmu i serwisu odzieży roboczej a także szafek na odzież czystą i brudną dla pracowników Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP KOM Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym
- Dostawa kamizelek ochronnych KR1/SP1 dla zespołów ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





