eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów Duży › "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2024dzp12@zgkgrodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0439f8-11d7-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem IX Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/12/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do eksploatacji pojazdów samochodowych oraz maszyn roboczych Zamawiającego, w tym:
1) oleju napędowego (ON);
2) benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej, niż 95 (Pb).
2. Olej napędowy winien spełniać następujące wymagania:
1) temperatura zablokowania filtra gwarantująca niezawodną eksploatację pojazdów, a w okresie nasilenia mrozów nie mniejsza, niż -30o;
2) zawartość siarki nie więcej, niż 10 mg/kg;
3) liczba cetanowa nie mniejsza, niż 50.
3. Prognozowane zużycie paliwa w okresie obowiązywania umowy:
1) oleju napędowego ON – około 130 000 litrów w okresie trwania umowy;
2) benzyny bezołowiowej Pb – około 8 500 litrów w okresie trwania umowy.
4. Zamawiający gwarantuje zakup paliwa w ilości 50% wartości wskazanych w ust. 3 powyżej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu braku zamówienia ilości paliwa w zakresie wynikającym z ust. 3 powyżej. Zakres określonego w zdaniu pierwszym powyżej będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, bez składania odrębnych oświadczeń.
5. Dostawa paliw polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do pojazdów samochodowych oraz maszyn roboczych, będących w posiadaniu Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia będzie odbierany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego w stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie Grodziska Mazowieckiego + 5 km, bezgotówkowo przy wykorzystaniu kart paliwowych zabezpieczonych kodem PIN.
7. Karty zostaną wydane na numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ lub na nazwę Zamawiającego w przypadku tankowania na potrzeby maszyn roboczych do beczek i kanistrów.
8. Wykonawca uruchomi na kartach opcję obligującą kierowcę do podawania przy każdym tankowaniu stanu licznika kilometrów pojazdu.
9. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być możliwa całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
10. Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu fakturę VAT co dwa tygodnie na kwotę stanowiącą należność za pobrane paliwo.
11. Do każdej faktury VAT, Wykonawca dołączy zbiorcze zestawienie wydanego paliwa uwzględniające:
1) datę transakcji;
2) dane identyfikacyjne pojazdu lub numer karty paliwowej;
3) rodzaj, ilość i wartość netto pobranego paliwa.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy okazania certyfikatu jakości paliwa oraz źródła jego pochodzenia.
13. Stacja paliw winna posiadać możliwość monitorowania tankowania przez system TV przemysłowej lub system monitoringu.
14. Wykonawca zapewni pełną dokumentację każdej dostawy umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji oraz stały dostęp on-line do wykonywanych transakcji przez Zamawiającego (aktualizacja maksymalnie do 24 h od ostatniej transakcji).
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji Umowy, dostarczenia koncesji na obrót paliwami, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. 2024 r. poz. 266).
16. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, o normie PN-EN 228:2013-04 dla benzyny bezołowiowej oraz normie PN-EN 590:2013-12 dla oleju napędowego.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz oświadcza, że przedmiot zamówienia jest jednolity i należy go traktować jako nierozerwalną całość. Zamawiający nie ma możliwości ekonomicznych, organizacyjnych, praktycznych ani technicznych, aby wyodrębnić wybrane części zamówienia jako działające odrębnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat na paliwo

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2. W Umowie zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.