Ogłoszenie z dnia 2025-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00633769/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00644772/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
- 2025/BZP 00322769/01 - Wynik z dnia 2025-07-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach na 2025 r. z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI EDUKACJI W SŁOMNIKACH
1.2.) Oddział zamawiającego: COE Słomniki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120489821
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 64
1.4.2.) Miejscowość: Słomniki
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: coe@slomniki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322773
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00322769
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
53202,00
Po zmianie:
90762,90
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
13826,00
Po zmianie:
33520,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
11915,00
Po zmianie:
49045,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
21446,7
Po zmianie:
30075,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
9007,50
Po zmianie:
29055,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
17868,00
Po zmianie:
35150,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
40049,00
Po zmianie:
20950,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
46767,4
Po zmianie:
90392,79
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
46767,4
Po zmianie:
91063,68
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 1) Przed zmianą:
46767,4
Po zmianie:
90392,79
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
11295,27
Po zmianie:
29883,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
12173,40
Po zmianie:
33844,13
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 2) Przed zmianą:
12173,40
Po zmianie:
29883,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
3
Po zmianie:
2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
17141,04
Po zmianie:
44894,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
11726,70
Po zmianie:
81747,75
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
11726,70
Po zmianie:
44894,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 4) Przed zmianą:
3
Po zmianie:
4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 4) Przed zmianą:
17141,04
Po zmianie:
26997,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 4) Przed zmianą:
19714,25
Po zmianie:
33498,15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 4) Przed zmianą:
19714,25
Po zmianie:
26997,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 5) Przed zmianą:
8350,65
Po zmianie:
32350,70
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 5) Przed zmianą:
8350,65
Po zmianie:
32350,70
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 5) Przed zmianą:
8350,65
Po zmianie:
32350,70
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 6) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 6) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 6) Przed zmianą:
16862,00
Po zmianie:
35028,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 6) Przed zmianą:
16862,00
Po zmianie:
36818,25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 6) Przed zmianą:
16862,00
Po zmianie:
35028,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 7) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 7) Przed zmianą:
1
Po zmianie:
2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 7) Przed zmianą:
35165,52
Po zmianie:
15657,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 7) Przed zmianą:
35165,52
Po zmianie:
18186,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 7) Przed zmianą:
35165,52
Po zmianie:
15657,60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
Sklep spożywczo-monopolowy „u Violi”
Po zmianie:
Zygmunt Sikora F.H.U. „GRANEX”, ul. Poniatowskiego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Sklep spożywczo-monopolowy „u Violi”
Po zmianie:
Hurtownia Wędlin I Drobiu Robert Biernat
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Słomniki
Po zmianie:
Łaganów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Sklep spożywczo-monopolowy „u Violi”
Po zmianie:
Hurtownia Spożywczo-Przemysłowa Janusz Cerek
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Słomniki
Po zmianie:
Miechów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4) Przed zmianą:
Sklep spożywczo-monopolowy „u Violi”
Po zmianie:
PPUH Pingwinek Jarzy Świercz, Anna Świercz Sp. j.,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4) Przed zmianą:
Słomniki
Po zmianie:
Kielce
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4) Przed zmianą:
małopolskie
Po zmianie:
świętokrzyskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5) Przed zmianą:
Hurtownia Spożywczo-Przemysłowa Janusz Cerek,
Po zmianie:
Piekarnia Woźniak
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5) Przed zmianą:
Miechów
Po zmianie:
Skalbmierz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5) Przed zmianą:
małopolskie
Po zmianie:
świętokrzyskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Sklep spożywczo-monopolowy „u Violi”
Po zmianie:
Hurtownia Wędlin I Drobiu Robert Biernat
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
Słomniki
Po zmianie:
Łaganów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
Zygmunt Sikora F.H.U. „GRANEX”,
Po zmianie:
F.H.P. Wołoch Artykuły Spożywcze Jan Wołoch
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
Słomniki
Po zmianie:
Miechów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 1) Przed zmianą:
6821216572
Po zmianie:
6790002372
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
Mały przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 2) Przed zmianą:
6821216572
Po zmianie:
7352636396
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
6821216572
Po zmianie:
6591016265
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 4) Przed zmianą:
6821216572
Po zmianie:
9590968545
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 5) Przed zmianą:
6591016265
Po zmianie:
6781009794
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 6) Przed zmianą:
6821216572
Po zmianie:
7352636396
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
6790002372
Po zmianie:
6590000670
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
46767,40
Po zmianie:
90392,79
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
12173,40
Po zmianie:
29883,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
11726,70
Po zmianie:
44894,40
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 4) Przed zmianą:
19714,25
Po zmianie:
26997,60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
8350,65
Po zmianie:
32350,70
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
16862,00
Po zmianie:
35028,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
35165,52
Po zmianie:
15657,60
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Jelonkach"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Siennicy
- DOSTAWA OBRANYCH I GOTOWANYCH WARZYW
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bukowicach 2025/2026
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.