Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241177/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa działalności prosektoryjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzoz-brzesko.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa działalności prosektoryjnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-461fd378-fd04-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009676/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi prosektroryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-32/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194370,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług „Kompleksowej obsługi działalności prosektoryjnej”, w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.
Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
1) Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. 2022 r., poz. 633 z późn. zm.);
2) Ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 849);
3) Ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1947);
4) Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2021 r.,poz. 2069 z późn. zm.);
5) Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781);
6) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r., Nr 119, str. 1 z późn. zm.);
7) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny (Dz. U. z 1961 r., Nr 39, poz. 202);
8) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 lutego 2015 r. w sprawie wzoru karty zgonu (tj. Dz. U. 2021 r., poz. 1448);
9) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie sposobu postępowania podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne ze zwłokami pacjenta w przypadku śmierci pacjenta (Dz. U. z 2012 r., poz. 420);
10) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1910 z późn. zm.);
11) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123).
12) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 06 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2020 r., poz. 666);
13) W przypadku zgonu osoby w czasie odbywania kary pozbawienia wolności, Wykonawca będzie stosował przepisy w sprawie sposobu postępowania ze zwłokami osób zmarłych, w czasie odbywania kary pozbawienia wolności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego zawiera „Opis przedmiotu zamówienia”–stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256572,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256572,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256572,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brzeskie Zakłady Komunalne sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 869-00031-89
7.3.3) Ulica: Słowackiego 1
7.3.4) Miejscowość: Brzesko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-800
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRZESKIE ZAKŁADY KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BRZESKIE ZAKŁADY KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256572,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Zakup serwerów w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Myjnia automatyczna do endoskopów
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE II -GO PIĘTRA HOSPICJUM POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sterylizacji wysokotemperaturowej (parą wodną) w nadciśnieniu oraz sterylizacji niskotemperaturowej ( plazma) narzędzi chirurgicznych na rzecz CPiT w Bystrej
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
więcej: Środki transportu zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.