Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278920/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu wyświetlania wyników na obiektach sportowych MCSiR.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123000513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Evry 4
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mcsir.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcsir.nowytarg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mcsir_nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu wyświetlania wyników na obiektach sportowych MCSiR.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6ba0a4-846e-4402-aa9a-aac79ec8602c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja systemu wyświetlania wyników na obiektach sportowych MCSiR - realizacja projektu Sportowa Polska 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCSiR.262.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja tablicy wyników Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu.Szczegóły zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik 6, 6a, 6b, 6c stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja tablicy wyników na Stadionie Miejskim w Nowym Targu.Szczegóły zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Modernizację oświetlenia ulicznego na ulicy św. Anny na odcinku od ronda ks. prof. Józefa Tischnera do ulicy Skotnica w Nowym Targu.
- "Rezerwa wyposażenia ratownika (hełm ochronny, kamizelkę ochronną, gogle, komplet masek z filtropochłaniaczami, komplet ubrań ochronnych min. kat. III)" - 20 kpl.
- Robota budowlana- przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie PSzS im. J. Pawła II Nowy Targ
- "Wyposażenie i uzupełnienie umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego" - 27 kpl. w ramach zakupów OC i OL
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRZENOŚNEGO EKRANU LED WRAZ Z OSPRZĘTEM NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
- Zakup i montaż monitoringu wizyjnego dla Oddziału XI Rehabilitacji Psychiatrycznej.
- "Przebudowa budynku penitencjarnego w Areszcie Śledczym w Świdnicy"
więcej: Telewizyjny sprzęt projekcyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.