eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na trzy części"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na trzy części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356775805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Wróblewskiego, 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.fijalka-gacek@instytutksiazki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://instytutksiazki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://instytutksiazki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na trzy części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55083e4e-4b6b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004025/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług administracyjnych systemu bibliotecznego MAK+

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261-12/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na trzy części:
Część nr 1 - administrator poziom 2 linii wsparcia dla województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego i dolnośląskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (dla cz. 1) - załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 148030,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na trzy części:
Część nr 2 – administrator poziom 3 linii wsparcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (dla cz. 2) - załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 106825,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na trzy części:
Część nr 3 – administrator bezpieczeństwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (dla cz. 3) - załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 99755,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148025,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148025,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148025,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGONKA EUROPE Paweł Suszczewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552076514

7.3.3) Ulica: ul. Kostki Napierskiego 6c

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-783

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148025,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty - nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Oferta Wykonawcy P.L.X. Paweł Lenk ul. Księżycowa 3, 05-540 Zalesie Górne przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla cz. 3 (99 755,00 zł brutto), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty Wykonawcy tj. do kwoty 117 939,78 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.