Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294125/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru offsetowego oraz kartonu jednostronnie bielonego i brązowego na potrzeby bieżącej produkcji drukarni w Zakładzie w Czarnem dla IGB Mazovia w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocjana 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-473
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.grzeszczak@igbmazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igbmazovia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papieru offsetowego oraz kartonu jednostronnie bielonego i brązowego na potrzeby bieżącej produkcji drukarni w Zakładzie w Czarnem dla IGB Mazovia w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e52d02-51ad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022073/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sukcesywna dostawa papieru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/11/2021/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231684,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier offsetowy biały do obustronnego wielobarwnego zadruku w arkuszach, karton wielowarstwowy z białą warstwą wierzchnią i kremową warstwą spodnią, 1-stronnie powlekany, papier samokopiujący, tektura introligatorska, papier pakowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Formularz cenowy - Załącznik Nr 2.1. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.5.) Wartość części: 126059,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wysokiej jakości karton UD2, makulaturowy , niepowlekany, jednostronnie bielony (biało - szary), z matowym wykończeniem, przeznaczony do produkcji teczek, opakowań, okładek.2. Wielowarstwowa tektura makulaturowa GD2 jednostronnie powlekana, bielona o szarym spodzie, charakteryzująca się wysoką sztywnością, białością i odpornością na pękanie podczas zginania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Formularz cenowy - Załącznik Nr 2.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22990000-6 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 67400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Karton brązowy kraft 300g - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Formularz cenowy - Załącznik Nr 2.3. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30197600-2 - Papier i tektura gotowe
4.5.5.) Wartość części: 38225,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 1 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 3 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w latach 2026-2027
- Dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2026 roku z podziałem na trzy części.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I URZADZEŃ KSEROGRAFICZNYCH
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





