Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221684/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
(Zamówienie podzielone jest na 17 części )
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670206286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tochtermana 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3624847 / 48 3626389
1.5.8.) Numer faksu: 48 3624847
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-321aa331-d53a-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego(Zamówienie podzielone jest na 17 części )
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321aa331-d53a-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053982/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 przegladów, konserwacji i naprawy sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSPR/TP/ U-2 /2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 794444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 1 - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy STRYKER4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 2. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy SCHILLER4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 3. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy WELCH ALLYN4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 4. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy PROMEBA4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 5. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy STOLLENWERK4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 6. - Przeglądy i konserwacja firmy GIMA4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 7. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy LAERDAL4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 8. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy ASCOR4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 9. - Przeglądy i konserwacja firmy KWAPISZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 10. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy MEDIMA4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 11. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy MASIMO4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 12. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy SHENZHEN CREATIVE4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 13. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy PHASEIN4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1100,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 14. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy MEDCAPTAIN4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 7100,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 15. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy VIASYS4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1100,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 16. - Przeglądy i konserwacja sprzętu firmy DUTCHMED4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część nr 17. - Przeglądy i konserwacja pozostałego sprzętu medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ogłoszenie obarczone jest wada prawna po podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp ( Dz.U. 2023r poz. 1605 / postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego/:
1. brak możliwości zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie e-zamówienia
2. brak usuwalności z systemu dotyczący edycji ogłoszenia, zmiana ogłoszenia nie przewiduje aktywnego pola ,, usuń” brak tej możliwości skutkuje nie usuwalnością wady
3. nieważność umowy
Zamawiający nie może zamieścić dokumentów zamówienia tylko na swojej stronie internetowej by wykonawcom umożliwić dostęp do dokumentów zamówienia, bowiem ustawa zakłada zawieszenie dokumentów Zamawiającemu tylko w bezpiecznym zamkniętym systemie. Tyma samym kontynuowanie postępowania staje się bezprzedmiotowe. Zamawiający unieważnił postępowanie oraz tego samego dnia zamieścił poprawne ogłoszenie z możliwością załączenia na platformie e-zamówienia dokumentów zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa używanego mobilnego przesiewacza
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wolanowskiej w Radomiu
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Królowej Jadwigi (od ul. Warszawskiej do bloku nr 8) w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2025 r.
- Dostawa wraz z uruchomieniem monitorów interaktywnych, projektorów i ekranów projekcyjnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych i progów zwalniających na ulicach miasta Radomia
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Usługa serwisowa systemu Bright View
- Usługa serwisowania, przeglądów i napraw łącznie z częściami tomografu komputerowego firmy United Imaging Healthcare uCT 780-680185 wraz ze stacją opisową WT2406-000474 - II
- Usługa wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie jednorazowych przeglądów technicznych i konserwacji dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb PCM w Grójcu sp. z o.o.
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.