eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bażanowice › Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Bażanowicach Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego
w Bażanowicach Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070926987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Bażanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338580589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@psonicieszyn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psonicieszyn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://psonicieszyn.org/strona/biuletyn-informacji-publicznej

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dbanie o godność, szczęście i jakość życia osób z niepełnosprawnością intelektualną

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego
w Bażanowicach Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d5cf2f5-d576-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092672/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Bażanowicach Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094720/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Bażanowicach Etap II poprzez przeprojektowanie i wykonanie rozbudowy budynku Centrum Kształcenia i Wymiany doświadczeń – Ekozofia Niepełnosprawnych o budynek „B” w Bażanowicach przy ul. Zamkowej 4 na podstawie Wytycznych Projektowych (WP) oraz załączonej dokumentacji projektowej.

2. Ogólne informacje o inwestycji:
Budowa Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Bażanowicach Etap II poprzez przeprojektowanie i wykonanie rozbudowy budynku Centrum Kształcenia i Wymiany doświadczeń – Ekozofia Niepełnosprawnych (budynek B) w Bażanowicach przy ul. Zamkowej 4 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na wytycznych projektowych oraz załączonej dokumentacji projektowej, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego zmiany pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. Rozbudowany segment stanowić będzie zwiększoną powierzchnię na cele dydaktyczne i opiekuńcze, będzie pełnił funkcję placówki, w której prowadzona będzie edukacja, rehabilitacja dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, które potrzebują szczególnych form wsparcia.
Przewidywane parametry budynku po zmianach projektowych:
- Ilość kondygnacji: 2
- Powierzchnia zabudowy ok. 628,00m2
- Powierzchnia użytkowa ok. 873,00 m2
- Kubatura ok. 5800,00 m3

Budynek wyposażony w instalacje techniczne: centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, hydrantową, elektryczną, instalacje teletechniczne, wentylacji mechanicznej, gazową.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowanej zamiennej (projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany) w zakresie umożliwiającym uzyskania zmiany pozwolenia na budowę w zakresie budynku B
W ramach prac projektowych zakłada się:
- Odstąpienie od realizacji kondygnacji -2 oraz -1 wraz z odstąpieniem od realizacji funkcji basenu, pomieszczenia techniczne wymagane dla budynku należy zlokalizować na wyższych kondygnacjach;
- Przeprojektowanie warstw przegród zewnętrznych z doprowadzeniem ich do zgodności z wymogami Zamawiającego, przy pozostawieniu przebiegu przegród jak w projekcie podstawowym;
- Przeprojektowanie struktury wewnętrznej budynku kondygnacji 0 i +1 z dostosowaniem do aktualnych wymagań Zamawiającego – strukturę należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie prac projektowych;
- Aktualizację przyłączy do przeprojektowywanego budynku – dot. przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowego, energetycznego, teletechnicznego.
Podstawą do wykonania budowlanej dokumentacji projektowej będzie koncepcja projektowa, którą należy opracować na podstawie Wytycznych Projektowych (WP), a następnie przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowana. Opracowana koncepcja musi spełniać standardy techniczne i jakościowe wymagane dla dokumentacji projektowej, a także uwzględniać wymagania przedstawione w Wytycznych Projektowych (WP).
2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku B - wg opracowanej dokumentacji projektowej, jak w pkt. 1 - wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi, zewnętrznymi i przyłączami, w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania budynku B oraz uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury towarzyszącej w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania budynku B oraz uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie – w tym m. in. (wg dokumentacji podstawowej):
- Budowa drogi pożarowej wraz z parkingami;
- Budowa zbiornika wody p.poż. do zewnętrznego gaszenia pożaru;
- Budowa parkingów wzdłuż ul. Zamkowej;
- Budowa placu manewrowego od strony ul. Skotnia.

4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (budynku „B”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6752700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6752700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6752700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faktoria CD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385100312

7.3.4) Miejscowość: Golasowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-252

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6752700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.