eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerwonakRemont polegający na przebudowie dachu Hali Sportowej w Czerwonaku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont polegający na przebudowie dachu Hali Sportowej w Czerwonaku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonak - Centrum Rozwoju Kultury Fizycznej AKWEN w Czerwonaku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634591852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@akwenczerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akwenczerwonak.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont polegający na przebudowie dachu Hali Sportowej w Czerwonaku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12eb2f95-6091-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005810/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont polegający na przebudowie dachu hali sportowej w Czerwonaku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający prowadził postępowanie pod numerem referencyjnym AKW.351.2.2021 w trybie podstawowym.
W postępowaniu została złożona jedna oferta.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AKW.351.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na przebudowie dachu Hali Sportowej w Czerwonaku.
2. Zakres robót obejmuje całkowitą wymianę istniejącego pokrycia dachowego na nowe, z płyty warstwowej dachowej z rdzeniem z piany poliizocyjanurowej (PIR), wykonanie 4 świetlików tunelowych w połaci dachowej, wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz częściową wymianę systemu orynnowania.
3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Zaproszenia do negocjacji – Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki został, w wyniku negocjacji, Wykonawca, Wykonawca zaproponował wykonanie zamówienia w terminie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, zamiast 50 dniowego terminu wymaganego przez Zamawiającego.
Zgodnie z opinią przekazaną przez zaproszonego Wykonawcę, termin wykonania zamówienia, jest w głównej mierze uzależniony od wykonania płyty warstwowej. Termin oczekiwania na płytę warstwową wynosi 12 tygodni.
Powyższe oznacza zmianę pierwotnych warunków zamówienia w istotny sposób, a tym samym narusza postanowienia art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Tym samym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.