eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokójBudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kozuby, obręb Domaradz, gmina Pokój



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kozuby, obręb Domaradz, gmina Pokój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-076ee0d6-36da-4cae-ac7f-886609962f33

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kozuby, obręb Domaradz, gmina Pokój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076ee0d6-36da-4cae-ac7f-886609962f33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027877/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kozuby, obręb Domaradz, gmina Pokój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST.I.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn: "Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kozuby, obręb Domaradz, gmina Pokój". Dofinansowane ze środków budżetu Województwa Opolskiego budowy i przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
1) Opis stanu istniejącego
Istniejąca droga dojazdowa do gruntów rolnych przebiega przez teren niezabudowany. Na wyżej wymienionym odcinku drogi występuje istniejąca nawierzchnia gruntowa nieulepszona. Pas drogowy istniejącej drogi leży na działce nr 620. Szerokość istniejącego pasa drogowego jest zmienna od 5,70 m do 27,00 m. Istniejące pobocze gruntowe ma szerokość 0,50m do 0,75m.
Wzdłuż przebudowywanej drogi występuje infrastruktura techniczna:
a) sieć wodociągowa,
b) sieć energetyczna.
2) Zakres i cel opracowania
Celem niniejszego opracowania jest Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kozuby o długości 534,00 m (od km 0+000,00 do km 0+534,00). Na budowanym odcinku drogi odbywać się będzie ruch dwukierunkowy 1/1. Droga będzie posiadać 1 pas ruchu plus mijanki. Budowany odcinek drogi obejmować będą wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 3,5 m oraz 2 mijanek o szerokości 1,50 m. Na projektowanym odcinku projektuje się utwardzenie pobocza o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10,0 cm.
Układ konstrukcyjny obiektu
Przebieg trasy
Droga dojazdowa do gruntów rolnych tworzy lokalny układ komunikacyjny w miejscowości Kozuby. Początek przebudowywanej drogi rozpoczyna się na krawędzi jezdni drogi wewnętrznej
w km 0+000,00, a kończy w km 0+534,00 na krawędzi jezdni drogi wewnętrznej. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 534,00 m.
Droga przebiega wzdłuż przylegających do drogi gruntów rolnych.
Projektowany odcinek drogi składa się z odcinków prostych 7 łuków poziomych oraz z 3 załomów.
Lokalizacja łuków:
- km 0+002,18 ÷ 0+006,60 W-1 lewy
- km 0+016,66 ÷ 0+055,17 W-2 lewy
- km 0+092,01 ÷ 0+115,65 W-3 lewy
- km 0+147,25 ÷ 0+160,11 W-4 lewy
- km 0+172,25 ÷ 0+200,66 W-5 prawy
- km 0+360,28 ÷ 0+374,59 W-6 lewy
- km 0+448,22 ÷ 0+457,62 W-7 prawy
Lokalizacja załomu:
- km 0+249,96 Z- 1 prawy
- km 0+293.66 Z- 2 lewy
- km 0+427,59 Z- 3 lewy
Wszystkie punkty główne trasy, wierzchołki łuków i załomy podano w układzie współrzędnych x, y ( tabela – plan sytuacyjny). Parametry łuku i załomu przedstawiono na planie sytuacyjnym
Przekrój normalny i konstrukcyjny nawierzchni
Konstrukcję nawierzchni jezdni, mijanek, zjazdów zaprojektowano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz. U. z 20.07.2022 poz. 1518.:
Jezdnia i mijanki
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70
- 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie
- 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – C1,5/2,0 Projektuje się przekrój poprzeczny jezdni daszkowy 2%.
Zjazdy na drogi gruntowe
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70
- 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70
- 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego 0/31,5 stabilizowanego
mechanicznie
- 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym – C1,5/2,0
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania
Powierzchnia całkowita drogi – 3106,10 m2 w tym:
- powierzchnia jezdni - 1958,,03 m2
- zjazdy - 76,87 m2
- pobocza utwardzone - 537,20 m2
- zieleń - 534,00 m2
Profil podłużny
Niweletę projektowanego odcinka drogi zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu. Pochylenie niwelety jest zmienne i wynosi od imin = 0,10% (lokalnie) do imax = 2,61%
Odwodnienie
Odwodnienie projektowanego odcinka drogi - nawierzchni bitumicznej zaprojektowano jako odwodnienie powierzchniowe na nie utwardzony teren w pasie drogowym od km 0+000,00 do km 0++534,00 str. lewa a po prawej stronie od km 0+077,00 do km 0+534,00, natomiast od km 0+000,00 do km 0+077,00 wody opadowe z jezdni odprowadzane będą do istniejącego rowu przydrożnego, który zostanie poddany konserwacji (odmuleniu) poza zakresem opracowania.
Sposób i warunki korzystania z obiektu
Droga służyć będzie przede wszystkim jako droga dojazdowa do gruntów rolnych zlokalizowanych przy drodze. Budowa drogi poprawi bezpieczeństwo poruszania się pojazdów mechanicznych i mieszkańców.
Dane techniczne i technologiczne obiektu usługowego, produkcyjnego, lub technicznego Długość odcinka drogi wynosi 534,00 m zasadnicza szerokość jezdni nawierzchni bitumicznej wynosi 3,50 m. Długość mijanek 25,0 m, szerokość 1,50 m plus skosy 1:2 ( 3,0 m + 3,0 m).
Rozwiązania budowlane i techniczno- instalacyjne obiektu liniowego.
Zastosowano typowe rozwiązania budowlane dla obiektu liniowego jakim jest droga. Nawierzchnia bitumiczna, parametry techniczne ( szerokość, i pochylenia) godne z obowiązującymi przepisami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384560,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709605,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384560,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vianko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384560,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.