Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubawce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LUBAWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020345462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 728304493
1.5.8.) Numer faksu: zsp.lubawka@lubawka.eu
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp.lubawka@lubawka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp.lubawka.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubawce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabca6c0-33d2-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081876/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa węgla kamiennego do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Lubawce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe informacje zawiera Rozdz. XI SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): info jest zawarta w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
Nie przysługuje Pani/Panu:
8.6. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
8.7. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
9. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.DG.343.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 132000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek i złożenie go na placu przy składzie opału Zamawiającego.
2. Ze względu na podziemną infrastrukturę (kanalizację, która może ulec zniszczeniu), ograniczoną ilość miejsca potrzebną do wykonywania manewrów przez pojazd ciężarowy, Zamawiający nie dopuszcza dostaw węgla pojazdem o masie całkowitej większej niż 25 ton.
3. Dostawa powinna zostać zrealizowana w terminach uprzednio uzgodnionych mailowo z Zamawiającym,
z uwzględnieniem terminów zawartych w § 2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
4. Zamawiający oświadcza, że nabywany węgiel kamienny będzie w 100 % przeznaczony do celów opałowych.
5. Parametry opału stanowiącego przedmiot zamówienia:
- asortyment: groszek energetyczny typ: 31 lub 31.1 lub 31.2 lub 32.1
- wartość opałowa ≥ 26 MJ/kg (w zależności od rodzaju węgla)
- wilgotność całkowita ≤ 13%,
- zawartość popiołu ≤ 10 %,
- zawartość części lotnych: 28÷48 %,
- siarka: ≤ 0,6%,
- temperatura mięknienia popiołu ≥ 1150°C,
- temperatura spiekania popiołu > 1100°C,
- zdolność spiekania RI < 10,
- uziarnienie 5÷25mm,
- udział podziarna (miału): < 10%
6. Zakres zamówienia podstawowego wynosi 100 ton + 10 ton.
7. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na opał do budynku placówki, Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji polegającego na rozszerzeniu zamówienia podstawowego do 10 ton.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania wraz z każdą dostawą aktualnego świadectwa jakości
a. formie dokumentu potwierdzonego „za zgodność z oryginałem”.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli parametrów jakościowych dostawy poprzez zlecenie przeprowadzenia ekspertyzy w odpowiednim laboratorium lub placówce do tego uprawnionej.
10. Zamówienie każdorazowo będzie obejmować transport i rozładunek opału - siłami Wykonawcy i na jego koszt.
11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, o którym mowa w art. 91 ustawy Pzp ze względu na jednorodny charakter dostawy oraz zakres zamówienia, który nie ogranicza dostępu do możliwości pozyskania zamówienia przez małych i średnich przedsiębiorców.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy pzp.
14. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia został sporządzony w oparciu
o art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
15. Wspólny słownik kodów w CPV:
a. 09111000-0 Węgiel i paliwa na bazie węgla
16. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się w tym zakresie zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
18. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
10 ton4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do wyboru oferty najkorzystniejszej w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie stosował kryterium „cena ofertowa” (C) o wadze 100 % (1 % = 1 pkt).
2. Podstawą przyznania punktów w kryterium będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa”, tj. zawierająca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość stu punktów. Pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona według wzoru zaprezentowanego poniżej:
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami arytmetyki, z wyjątkiem takiej sytuacji, w której po dokonaniu zaokrąglenia punktacji dwie lub więcej ofert uzyska sto punktów. W takim przypadku punktacja ofert zostanie podana z dokładnością do
2 miejsc po przecinku bez dokonywania zaokrągleń.
6. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym w zakresie zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Wobec ustalonych standardów jakościowych odnoszących się do głównych elementów składających się na przedmiot niniejszego zamówienia, które zostały wskazane w Rozdziale IV pkt 3 SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ), Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczającej 60 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informacje zawarte w rozdziale VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021, poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia powyższego dokumentu, jeżeli Wykonawca w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ), wskaże źródła informacji dotyczące swojej działalności pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).2. Wraz z dokumentem wskazanym w Rozdz. XII pkt 1 SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ);
2) jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów-ubiegającego/-cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowyw sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty.
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 1 do SWZ.2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ZS-P w Lubawce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-01
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubawce
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu pn. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY LUBAWKA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubawce
- Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo
- Zakup materiału opałowego na okres grzewczy 2025-2026 dla potrzeby Rejonów i Obwodów Drogowych w podziale na zadania
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.