Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431364/01 - Wynik z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Założenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Założenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef46db37-1596-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022836/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Założenie bazy GESUT dla obszaru miasta Częstochowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef46db37-1596-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej iz@czestochowa.um.gov.pl.
Należy posługiwać się numerem referencyjnym sprawy: IZ.271.44.2023.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia poprzez formularz do komunikacji dostępny w
zakładce "Formularze" (Formularze do komunikacji"). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Szczegółowy opis w punkcie 7 SWZ.
Złożenie oferty następuje poprzez Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce "Informacje podstawowe". Oferty może złożyć tylko zalogowany Wykonawca.
Szczegółowy opis złożenia oferty w punkcie 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) (dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej: rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Więcej informacji w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 35 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 35 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.44.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych GESUT i BDOT500 dla fragmentu miasta Częstochowy oznaczonego jako OBIEKT 1 CENTRUM (obszar obejmuje 49 obrębów ewidencyjnych o powierzchni 767 ha).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania techniczne jego wykonania zostały określone w Warunkach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 1 do wzoru umowy nr 1a.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według następującego wzoru, dla każdej części osobno:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Dk * 30%) = liczba punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
Dk – doświadczenie kierownika prac oceniane w następujący sposób:
30 punktów – dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 3 razy,
65 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 4-5 razy,
100 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac więcej niż 5 razy;
Poprzez kierownika prac należy rozumieć osobę, która pełniła funkcję kierownika prac dotyczących utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacja jednej usługi - umowy polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500, oznacza kierowanie jedną pracą.
100 – stały wskaźnik.
Liczba punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika prac
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych GESUT i BDOT500 dla fragmentu miasta Częstochowy oznaczonego jako OBIEKT 2 WYCZERPY (obszar obejmuje 81 obrębów ewidencyjnych o powierzchni 2781 ha).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania techniczne jego wykonania zostały określone w Warunkach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 1 do wzoru umowy nr 1b.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według następującego wzoru, dla każdej części osobno:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Dk * 30%) = liczba punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
Dk – doświadczenie kierownika prac oceniane w następujący sposób:
30 punktów – dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 3 razy,
65 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 4-5 razy,
100 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac więcej niż 5 razy;
Poprzez kierownika prac należy rozumieć osobę, która pełniła funkcję kierownika prac dotyczących utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacja jednej usługi - umowy polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500, oznacza kierowanie jedną pracą.
100 – stały wskaźnik.
Liczba punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika prac
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych GESUT i BDOT500 dla fragmentu miasta Częstochowy oznaczonego jako OBIEKT 3 HUTA (obszar obejmuje 115 obrębów ewidencyjnych o powierzchni 3484 ha).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania techniczne jego wykonania zostały określone w Warunkach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 1 do wzoru umowy nr 1c.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według następującego wzoru, dla każdej części osobno:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Dk * 30%) = liczba punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
Dk – doświadczenie kierownika prac oceniane w następujący sposób:
30 punktów – dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 3 razy,
65 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 4-5 razy,
100 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac więcej niż 5 razy;
Poprzez kierownika prac należy rozumieć osobę, która pełniła funkcję kierownika prac dotyczących utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacja jednej usługi - umowy polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500, oznacza kierowanie jedną pracą.
100 – stały wskaźnik.
Liczba punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika prac
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych GESUT i BDOT500 dla fragmentu miasta Częstochowy oznaczonego jako OBIEKT 4 BRZEZINY (obszar obejmuje 75 obrębów ewidencyjnych o powierzchni 2209 ha).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania techniczne jego wykonania zostały określone w Warunkach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 1 do wzoru umowy nr 1d.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według następującego wzoru, dla każdej części osobno:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Dk * 30%) = liczba punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
Dk – doświadczenie kierownika prac oceniane w następujący sposób:
30 punktów – dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 3 razy,
65 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 4-5 razy,
100 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac więcej niż 5 razy;
Poprzez kierownika prac należy rozumieć osobę, która pełniła funkcję kierownika prac dotyczących utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacja jednej usługi - umowy polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500, oznacza kierowanie jedną pracą.
100 – stały wskaźnik.
Liczba punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika prac
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych GESUT i BDOT500 dla fragmentu miasta Częstochowy oznaczonego jako OBIEKT 5 DŹBÓW (obszar obejmuje 33 obręby ewidencyjne o powierzchni 3092 ha).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania techniczne jego wykonania zostały określone w Warunkach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 1 do wzoru umowy nr 1e.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według następującego wzoru, dla każdej części osobno:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Dk * 30%) = liczba punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
Dk – doświadczenie kierownika prac oceniane w następujący sposób:
30 punktów – dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 3 razy,
65 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 4-5 razy,
100 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac więcej niż 5 razy;
Poprzez kierownika prac należy rozumieć osobę, która pełniła funkcję kierownika prac dotyczących utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacja jednej usługi - umowy polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500, oznacza kierowanie jedną pracą.
100 – stały wskaźnik.
Liczba punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika prac
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych GESUT i BDOT500 dla fragmentu miasta Częstochowy oznaczonego jako OBIEKT 6 GRABÓWKA (obszar obejmuje 66 obrębów ewidencyjnych o powierzchni 2578 ha).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania techniczne jego wykonania zostały określone w Warunkach realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 1 do wzoru umowy nr 1f.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według następującego wzoru, dla każdej części osobno:
(Cmin/Cb * 70%) * 100 + (Dk * 30%) = liczba punktów
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
Dk – doświadczenie kierownika prac oceniane w następujący sposób:
30 punktów – dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 3 razy,
65 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac 4-5 razy,
100 punktów - dysponowanie osobą, która pełniła funkcję kierownika prac więcej niż 5 razy;
Poprzez kierownika prac należy rozumieć osobę, która pełniła funkcję kierownika prac dotyczących utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacja jednej usługi - umowy polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500, oznacza kierowanie jedną pracą.
100 – stały wskaźnik.
Liczba punktów obliczona wg powyższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom przez każdego z członków komisji przetargowej. Końcowa ocena oferty powstanie poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji przetargowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika prac
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej dwóch usług, których przedmiotem było utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500), w tym minimum jednej usługi polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500 w systemie EWID2007 (autor: Geomatyka - Kraków S.C.) oraz minimum jednej usługi wykonanej dla obszaru miejskiego tj. dla obszaru gminy lub jej części, który został określony w rejestrze TERYT jako gmina miejska,Przez jedną usługę należy rozumieć jedną umowę wykonaną należycie i w terminie, czego potwierdzeniem będzie kopia protokołu odbioru lub innego - równoważnego dokumentu.
2. Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika prac, posiadającą jednocześnie:
a) Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz.U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.);
b) Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika prac podczas realizacji co najmniej dwóch umów dot. utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SWZ
spełniających wymagania określone w punkcie 18.1 SWZ, z których wynika, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej dwie usługi, których przedmiotem było utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500), w tym minimum jednej usługi polegającej na utworzeniu baz danych GESUT i BDOT500 w systemie EWID2007 (autor: Geomatyka - Kraków S.C.) oraz minimum jednej usługi wykonanej dla obszaru miejskiego tj. dla obszaru gminy lub jej części, który został określony w rejestrze TERYT jako gmina miejska wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.
2) Wykaz doświadczenia kierownika prac, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 9 do SWZ spełniającego wymagania określone w punkcie 18.2.b SWZ, z którego wynika, że kierownik prac zrealizował co najmniej dwie umowy dot. utworzenia bazy danych geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) na podstawie istniejącej mapy zasadniczej prowadzonej w postaci wektorowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w punkcie 19 SWZ) będą musiały być złożone przez wykonawcę na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
Wszystkie ww. podmiotowe środki dowodowe (wymienione w punkcie 19 SWZ) będą musiały być złożone przez wykonawcę na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie dokumentów potwierdzających status prawny wykonawcy, takich jak: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 13. i 18. SWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna);
c) podmiotów udostępniających zasoby, na które powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
4) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. lub 18.2. SWZ.
Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 4 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
7) Inne dokumenty wymagane do złożenia w ofercie:
a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów RODO stanowiące załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie powierzanych danych osobowych spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą, a w szczególności, że spełnia wymagania określone w art. 28 i art. 32 RODO.
b) Wykaz środków organizacyjnych i technicznych stosowanych przez podmiot przetwarzający stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego: wykonawca, żadenze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) należy złożyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 13 i 18 SWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, dotyczące
odpowiednio każdego ze wspólników (konsorcjum, spółka cywilna).
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum)
wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 5 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian dla każdej z 6-ciu części został określony w załącznikach nr 1a do 1f do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-01 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez stronę prowadzonego postępowania na platformie e-zamowienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-01 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-30
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa spektrometru absorpcji atomowej (AAS) w wersji płomieniowej z wyposażeniem dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Przebudowa zatoki autobusowej na przystanku pn.: św. Barbary-Szpital 01 ul. Świętej Barbary, kierunek Centrum
- Usługa w 2026r. ochrony mienia wraz z obsługą portierni w obiekcie Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul. Śląska 23
- "Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Częstochowskiego"
- Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Busolowej na odcinku od nr 80 do ul. Konwaliowej
- Dostawa drukarek 3D (2 szt.) dla Katedry Maszyn Cieplnych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja baz danych w zakresie monitorowania zmian w strukturze agrarnej oraz sposobie użytkowania gruntów i ich bonitacji.
- Wykonanie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w postępowaniach administracyjnych wszczętych na wniosek strony dla Gmin: Grójec, Nowe Miasto nad Pilicą oraz Jasieniec
- Wykonanie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w postępowaniach administracyjnych wszczętych na wniosek strony dla Gmin: Chynów, Belsk Duży oraz Mogielnica
- "Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania majątkiem sieciowym Gminy Przemyśl"
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Usługa polegająca na utrzymaniu ciągłej sprawności technicznej parkomatów oraz systemu nadzorowania parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Kępnie
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.