Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz ze szkoleniem, montażem i uruchomieniem książkomatu zewnętrznego z min. 42 skrytkami do odbioru i zwrotu zamówionych książek wraz z oprogramowaniem i aplikacją webowską dla potrzeb URad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6dc8e95-0f42-4c0a-8110-c31d077e9f5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz ze szkoleniem, montażem i uruchomieniem książkomatu zewnętrznego z min. 42 skrytkami do odbioru i zwrotu zamówionych książek wraz z oprogramowaniem i aplikacją webowską dla potrzeb URad2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6dc8e95-0f42-4c0a-8110-c31d077e9f5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029944/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Książkomat zewnętrzny, moduł do książkomatu zewnętrznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
rojekt pt.: „URad. coraz bardziej dostępny”, Nr projektu: FERS.03.01-IP.08-0179/24 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca Arfido Sp. z o.o. jest jedyną firmą posiadającą możliwość integracji książkomatu poprzez API modułu systemu bibliotecznego PROLIB.
Dlatego też z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze przedmiot zamówienia może zostać zrealizowany tylko przez jednego Wykonawcę, tym samym uzasadnione jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki (art. 214 ust. 1 pkt 1).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-9d/25/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi książkomatu zewnętrznego z min. 42 skrytkami do odbioru i zwrotu zamówionych książek wraz z oprogramowaniem i aplikacją webowską w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi książkomatu zewnętrznego dostarczanego w ramach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42968000-9 - Maszyny wydające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arfido Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7772953904
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 10A
7.3.4) Miejscowość: Chyby
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów,
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia”.
Uzasadnienie:
Zamawiający wymaga, aby wraz z książkomatem Wykonawca dostarczył również oprogramowanie – moduł obsługi książkomatu systemu PROLIB z funkcjonalnością obsługi tego książkomatu. Obsługa książkomatu musi być zintegrowana z użytkowanym w Bibliotece Uniwersyteckiej od 2010 roku systemem zarządzania PROLIB. Integracja książkomatu z systemem bibliotecznym PROLIB ma umożliwić obsługę wypożyczania książek do książkomatu (wcześniej zamówionych przez czytelnika w systemie bibliotecznym), obsługę zwrotu książek nieodebranych z książkomatu, obsługę zwrotu książek oddanych przez czytelników poprzez książkomat oraz pełny wgląd z poziomu systemu bibliotecznego PROLIB w aktualny stan skrytek z informacją o statusie skrytki, jej zawartości, kolejce oczekujących książek na załadunek. Ważne jest aby książkomat zewnętrzny mógł korzystać z danych przechowywanych w systemie bibliotecznym PROLIB bez potrzeby ich replikacji. Dotyczy to zarówno danych dotyczących zbiorów bibliotecznych, jak i informacji o różnych kategoriach użytkowników systemu, w tym ich uprawnień. Oferowany przez firmę Arfido Sp. z o. o. książkomat zewnętrzny przeszedł z wynikiem pozytywnym test współpracy z modułem obsługi Książkomatu systemu bibliotecznego PROLIB, a firma zobowiązała się w swojej ofercie do dostarczenia Modułu obsługi książkomatu oraz zapewnienia poprawnej współpracy tego modułu z urządzeniem.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2026 roku.
- Dokończenie realizacji zadania pn. Przebudowa Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu Filia w Szydłowcu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie usługi przeprowadzenia procesu certyfikacji gospodarki leśnej w systemie FSC dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem w czasie umowy- IV
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2026 roku do dnia 30.06.2026 roku.
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2026 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





