Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w okresie od 01.09.2025 do 30.06.2027 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 121
1.5.2.) Miejscowość: Niemce
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goasz@niemce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niemce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w okresie od 01.09.2025 do 30.06.2027 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89b43b06-aaba-45c4-bec8-07fbce1eb5c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1 Komunikacja w postępowaniu między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
11.2 W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:
- poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego: info@niemce.pl lub goasz@niemce.pl
- Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl (Marketplanet)
- ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
11.3 We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub numerem sprawy (oznaczenie sprawy: wskazanego w lewym górnym rogu strony tytułowej).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamawiający (Marketplanet) i wówczas ma dostęp do formularzy: „Złożenie, zmiana, wycofanie oferty oraz komunikacja zamawiającego z wykonawcą”.
11.5 Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej.
11.6 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
11.7 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Marketplanet zamieszczonej pod adresem: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/ w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego, załącznik: Instrukcja dla Wykonawcy.
11.8 Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie e-Zamawiający (Marketplanet), a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datę ich wpływu na skrzynkę odbiorczą e-mail Zamawiającego (w zależności od wyboru sposobu komunikowania się).
11.9 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z: wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
11.10 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i bez wyjątku wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
11.11 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (w związku ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych)
21.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Niemce z siedzibą ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, tel. 81 756 15 21; e-mail: info@niemce.pl; adres skrytki EPUAP: /f0et0np91c/skrytka; adres do e-doręczeń: AE:PL-90181-78201-RUJRT-35;
21.2 We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną: iod@niemce.pl lub pisemnie na adres Administratora.
21.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w okresie od 01.09.2025 do 30.06.2027 r. oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) w zw. z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
21.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą użytkownicy Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, tablicy ogłoszeń, wykonawcy biorący udział w postępowaniu, organy upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty, które na podstawie umów powierzenia zawartych z Gminą Niemce przetwarzają dane w imieniu administratora tj. platforma zakupowa e-Zamawiający, dostawcy usług informatycznych, Gminny Ośrodek Administracyjny Szkół w Niemcach, a także podmioty świadczące usługi doręczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, podmioty świadczące usługi prawne, operator pocztowy.
21.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
21.6 Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
21.7 W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej - z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w Pzp.
21.8 Ma Pani/Pan prawo:
a) do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
c) do żądania ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach przewidzianych przez prawo;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku nieprawidłowego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.9 Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia i przenoszenia danych osobowych, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
21.10 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
21.11 W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
21.12 Administrator danych zobowiązuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Niemce:
- Szkoła Podstawowa w Niemcach, ul. Szkolna 23 21-025 Niemce,
- Szkoła Podstawowa w Rudce Kozłowieckiej, Rudka Kozłowiecka 30 B, 21-025 Niemce,
- Zespół Placówek Oświatowych w Ciecierzynie, Ciecierzyn 121, 21-003 Ciecierzyn,
- Zespół Placówek Oświatowych w Dysie, ul. Lotników Polskich 4, 21-003 Ciecierzyn,
- Zespół Szkół w Krasieninie, Krasienin-Kolonia 39, 21-025 Niemce,
- Szkoła Podstawowa w Jakubowicach Konińskich, ul. Szkolna 69, 21-003 Ciecierzyn,
- Szkoła Podstawowa w Nasutowie, Nasutów 209 A 21-025 Niemce,
- Przedszkole w Niemcach, ul. Różana 14 21-025 Niemce
w okresie od 01.09.2025 r. do 30.06.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia z zastosowaniem opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Opcją jest możliwość skorzystania ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych biletów do 20% łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym na warunkach określonych w zawartej umowie dla zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na zakup biletów dla uczniów dowożonych do wskazanych w pkt 3.1 swz placówek oświatowych w zakresie:1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości uczniów w związku ze zmianą szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, miejsca zamieszkania;
2) wystąpienia innych podobnych okoliczności mogące wystąpić w trakcie realizacji zamówienia skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości uczniów.
Do rozliczenia zamówienia w ramach opcji będą stosowane ceny wynikające z kalkulacji zawartej w ofercie wykonawcy do zamówienia podstawowego. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - wykonawca musi posiadać uprawnienia (licencję) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.) przyznającej licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
3) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum dwie usługi codziennego dowozu uczniów do szkół przez minimum 10-miesięcy o wartości minimalnej usługi brutto 50 000 zł oraz dysponować minimum 7 sprawnymi technicznie pojazdami o minimalnej liczbie miejsc siedzących określonej w opisie przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi autobusami, przy czym rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 2007. Pojazdy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS oraz być wyposażone w oparcia siedzeń wraz z zagłówkami (zagłówki nie muszą być oddzielne). Pojazdy muszą być wyposażone sprawnie działające ogrzewanie. Wykonawca ponadto musi dysponować minimum 7 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii D oraz świadectwem kwalifikacji i aktualnymi badaniami lekarskimi oraz jedną osobą zdolną do sprawowania opieki nad uczniami w czasie trwania przewozu. Ponadto, osoby biorące udział w realizacji zamówienia (opiekun i kierowcy) muszą przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o krajach zamieszkania w okresie ostatnich 20 lat oraz informację z rejestrów karnych tych państw oraz Polski uzyskiwaną do celów działalności zawodowej z kontaktami z dziećmi (informację z rejestrów karnych). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do swz.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (zał. Nr 8 do SWZ)
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane n nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;
2) uprawnień (licencji) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.) przyznającej licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
3) wykaz pojazdów, którymi wykonawca będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia;
4) wykaz osób którymi wykonawca będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
10.3 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został przewidziany we wzorze projektu umowy - załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamawiający: https://gminaniemce.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23
INNE PRZETARGI NIEMCE
więcej: przetargi NIEMCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Widawa w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz dzieci z terenu gminy Skrzyszów do Szkół Podstawowych i Przedszkola w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Skała wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup biletów miesięcznych i przewóz uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lipnicy Wielkiej w okresie od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Przewóz uczniów do szkół na terenie Gminy Lubań w oparciu o komunikację regularną na podstawie ulgowych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wieliczka
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.