eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku głównym SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku głównym SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 21

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-przychodnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spzoz-przychodnia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zamawiajacy publiczny - podmiot leczniczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku głównym SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e903480-2ff9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021666/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku głównym SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/21/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 337569,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku głównym SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim zgodnie z projektem
i specyfikacją techniczną. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne:
• demontaże opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych,
• demontaż tablic rozdzielczych,
• wykonanie sieci rozdzielczej (linie zasilające),
• wykonanie nowych tablic rozdzielczych,
• wykonanie nowej instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
• wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych,
• wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego na budynku,
• wykonanie instalacji ochrony od porażeń i połączeń i wyrównawczych,
• wykonanie instalacji przeciwpożarowej – ręczne zdalne wyłączniki prądu,
• wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (LAN).
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu prac (zgodnie z załącznikiem nr 6 - Opis projektu, pkt 4.4 Etapy robót) i przedstawienia go Zamawiającemu w dniu podpisania umowy celem uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem:
45315600-4 instalacje niskiego napięcia
45315700-5 instalowanie rozdzielnic
45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 92 ust. 1 w zw. art. 266 Ustawy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 Ustawy.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zmian cen wynikających ze zmiany kursów walut.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 w zw. z art. 266 Ustawy.
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa wart. 96 ust. 2 pkt 2 w zw. z art. 266 Ustawy.
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 w zw. z art. 266 Ustawy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców (o ile są one znane na etapie składania ofert).
Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę zawartą między Wykonawcą a Podwykonawcą,
a w przypadku zamówienia na roboty budowlane, także między Podwykonawcą
a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami, na mocy której odpowiednio Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1
w zw. z art. 266 Ustawy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je
w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia. Przepis art. 122 Ustawy stosuje się odpowiednio.
Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 w zw. z art. 266 Ustawy, tj. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – montaż instalacji. W terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
Wymagania określające sposób dokumentowania zatrudnienia osób,
o których mowa w art. 95 Ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437485 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437485 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELAM Dariusz Jarmoc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420108043

7.3.3) Ulica: Gdańska 10/9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-249

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437485 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.