Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302463/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00310463/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu 24 osobowego (23+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIDZBARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7677900
1.5.8.) Numer faksu: 89 7677903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlidzbarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipsplidzbark.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa autobusu 24 osobowego (23+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b10475c0-1954-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331451/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa autobusu 24 osobowego (23+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PŚZ.272.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest samochód fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022r. wolny od wad fizycznych i prawnych, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
2. Autobus powinien posiadać 24 miejsca w tym jedno miejsce dla kierowcy. Po przystosowaniu do przewozu 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich musi zostać minimum 17 miejsc, w tym jedno dla kierowcy.
3. Dostarczany samochód musi pochodzić z oficjalnych kanałów producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania oferty nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania ze sprzedaży.
5. Przygotowanie pojazdu do wydania – komplet przygotowanej dokumentacji.
6. Szczegółowy opis pojazdu znajduje się w zał. Nr 1 do SWZ. Parametry opisane w załączniku nr 1 mają charakter wymogów minimalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Cena ofertowa brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 360 000 złotych brutto, zaś cena brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie wynosi: 466 170,00 złotych brutto. W tym stanie rzeczy zaistniała podstawa do unieważnienia przedmiotowego postępowania
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529679,82 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH I 7 OSÓB
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Urządzenie bazy magazynowo - transportowej dla gospodarki odpadami w gminie Baranowo
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich"
- Dostawa samochodu osobowego typu kombivan i samochodu osobowego z napędem hybrydowym
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.