eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BabiakLaboratoria przysz³o¶ci - rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie



Og³oszenie z dnia 2021-12-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Laboratoria przysz³o¶ci – rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BABIAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolno¶ci 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Babiak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.babiak.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Laboratoria przysz³o¶ci – rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03f2cdeb-5f27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00320554

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010908/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Laboratoria przysz³o¶ci – rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03f2cdeb-5f27-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
W sprawach technicznych: Marlena Sowiñska – tel. 6 327 11 071,
e-mail: oswiata@babiak.org.pl
W sprawach merytorycznych: Pan Piotr Drapiñski – tel. 63 27 11 071
e-mail: pdrapinski@babiak.org.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku
postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-adc74bf1-58e4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-adc74bf1-58e4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn±
za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju
podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny).
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów
zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po
zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych
jako za³±czniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania
z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-
Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem
telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i
Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za
pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: ug@babiak.org.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposa¿enia dydaktycznego na
potrzeby funkcjonowania szkolnych laboratoriów przysz³o¶ci dla szkó³ z terenu Gminy Babiak.
2. Zamówienie podzielone jest na 3 zakresy:
a) Zakres A – Szko³a Podstawowa w Babiaku
b) Zakres B – Szko³a Podstawowa w Bogus³awicach
c) Zakres C – Szko³a Podstawowa w Brdowie
Zamawiaj±cy przewiduje w ofercie jedn± ³±czn± kwotê za realizacjê zadania sk³adaj±cego siê z 3
zakresów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w za³±cznikach:
Za³±cznik nr 3 Zakres A
Za³±cznik nr4 Zakres B
Za³±cznik nr 5 Zakres C
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieu¿ywany
przed dniem dostarczenia, z wy³±czeniem u¿ywania niezbêdnego dla przeprowadzenia testu
jego poprawnej pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy
(podwykonawcom).
2.Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych
czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom,
Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ
podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych
podwykonawców.
V. Informacja o warunkach udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu
na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez
Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy nale¿yte wykonanie co najmniej jednej dostawy
zawieraj±cej przynajmniej 2 kody CPV wymienione poni¿ej o ³±cznej warto¶ci zamówienia min.
60.000 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy sposób p³atno¶ci:
- w roku 2021 Wykonawca otrzyma 124.380,00 z³ brutto po wystawieniu faktury
zaliczkowej – p³atno¶æ do 7 dni po podpisaniu umowy
- w roku 2022 pozosta³a kwota po realizacji zamówienia w ca³o¶ci oraz po wystawieniu
faktury koñcowej.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem
zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian w
nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy Wykonawc± z
którym zosta³a zawarta umowa wyka¿e i wyja¶ni, ¿e nie jest w stanie zrealizowaæ zamówienia
zgodnie z umow±. Umowa mo¿e byæ wtedy zawarta z innym Wykonawc± na tych samych
warunkach. Nowy Wykonawca musi wykazaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz
Og³oszenie nr 2021/BZP 00308083/01 z dnia 2021-12-09
2021-12-09 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
kryteriów oceny ofert okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu lub SWZ w zakresie nie
mniejszym ni¿ dotychczasowy Wykonawca. Nowy Wykonawca musi tak¿e wykazaæ brak
podstaw do wykluczenia w zakresie okre¶lonym w og³oszeniu o zamówieniu lub w SWZ. Nowy
Wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym Wykonawc± za zakres umowy dotychczas
zrealizowany;
2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci gdy zmiana sposobu realizacji
zamówienia wynika ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych
wp³yw na wykonanie zamówienia np. zmiany w zakresie czêstotliwo¶ci odbioru odpadów,
rodzaju i ilo¶ci frakcji odbieranych odpadów, zmiany tras.
3) w przypadku konieczno¶ci uwzglêdnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w
chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w przypadku gdy ze
wzglêdu na interes Zamawiaj±cego zmiana warunków oraz terminu p³atno¶ci jest konieczna;
4) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
Przez okoliczno¶æ si³y wy¿szej Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne o charakterze
nadzwyczajnym, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani jemu zapobiec, obejmuj±ce w
szczególno¶ci wojnê, epidemiê, po¿ar, inwazje, dzia³ania wrogów zagranicznych; rebelie,
terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe;
rozruchy z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników
Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego, dzia³ania si³ przyrody, w tym
nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny i klêski.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania w
my¶l art. 455 ust. 2 Pzp w przypadku powstania oszczêdno¶ci wzglêdem przyznanych ¶rodków z
dotacji, które planuje siê przeznaczyæ na zakup to¿samego sprzêtu/wyposa¿enia.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy
pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-24 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-24 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.