Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250115/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja oświetlenia boiska bocznego (piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Ursus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015720381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. K. Sosnkowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222501901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirursus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia boiska bocznego (piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Ursus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981bf4e8-0469-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133759/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oświetlenia boiska bocznego (piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Ursus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335466,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia boiska bocznego (piłkarskiego ze sztuczną nawierzchnią) w Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawa w Dzielnicy Ursus, zgodnie z dokumentacją projektową, która jest załącznikiem do SWZ.
2) Zakres robót obejmuje demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z projektorami i montaż w ich miejsce nowych, o innych parametrach.
3) Wymiana z wykorzystaniem istniejącego okablowania i złącz kablowych.
4) Istniejące kamery monitoringu zostaną zdemontowane i zainstalowane ponownie na nowych słupach.
5) Istniejąca łączna moc projektorów to 28 kW, a projektowanych to mniej niż 26,4 kW. Tak więc nie zachodzi potrzeba zwiększania przydziału mocy i przebudowywania linii zasilających.
6) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia boisko będzie czynne. Zamawiający przewiduje tylko czasowe wyłączenie boiska w sytuacjach absolutnie niezbędnych.
7) Obecnie oświetlenie załączane jest w taki sposób, że istnieje możliwość niezależnego oświetlenia połowy boiska. Zamawiający wymaga, aby po modernizacji taka możliwość pozostała.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SODA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262678988
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 33 lok. 116
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-337
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- Przebudowa boiska sportowego w Złejwsi Małej - kontynuacja
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja hali sportowej w Koniecpolu w wykorzystaniem OZE
- Budowa wiaty grillowej w miejscowości Słojki gmina Rzewnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





