eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.3.) Oddział zamawiającego: SZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/szi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8cd504e-ed29-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243812/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Naprawa sprzętu polowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych.
2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50850000-8
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określa:
- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ)
- pozostałe załączniki SWZ.
4) Każdorazowa dostawa sprzętu po wykonanej naprawie zakończona będzie odbiorem ilościowym i jakościowym, potwierdzonym protokołem odbioru przedmiotu umowy wykonanym przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron.
5) Sprzęt kwaterunkowy będący przedmiotem zamówienia Wykonawca odbierze do naprawy i dostarczy po naprawie z/do magazynu Zamawiającego Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 na swój koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem.
6) Usługę uważa się za wykonaną, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą, gdy przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę i przyjęty protokołem odbioru.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla niniejszego postępowania do dnia 08.11.2024 r.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień na postawie art. 223 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.
8) Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości sprzętu do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
10) Przedmiot umowy może być dostarczony i odebrany wyłącznie w dni robocze tj.: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 do 14.00, a w piątek w godzinach 8.00 do 12.00.
11) Termin dostarczenia przedmiotu umowy uzgodniony będzie przez Wykonawcę z Zamawiającym z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma WP5Rafał Polek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531017802

7.3.3) Ulica: Na Wzgórzu 42c

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-327

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-07

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została podpisana na zamówienie podstawowe z prawem opcji.
Oferta została złożona przez Firma WP5 Rafał Polek na kwotę:
zamówienie podstawowe netto: 226.500,00 zł.
zamówienie podstawowe brutto: 278.595,00 zł.
zamówienie podstawowe z prawem opcji netto: 453.000,00 zł.
zamówienie podstawowe z prawem opcji brutto: 557.190,00 zł.

Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji nie później niż do dnia 8.11.2024 r.
Termin realizacji zamówienia podstawowego ustala się do 60 dni od daty zawarcia umowy tj. do dnia 07.07.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.