eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.2.) Oddział zamawiającego: SZI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna MON

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271577

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00265168

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych.
2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50850000-8
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określa:
- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ)
- pozostałe załączniki SWZ.
4) Każdorazowa dostawa sprzętu po wykonanej naprawie zakończona będzie odbiorem ilościowym i jakościowym, potwierdzonym protokołem odbioru przedmiotu umowy wykonanym przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron.
5) Sprzęt kwaterunkowy będący przedmiotem zamówienia Wykonawca odbierze do naprawy i dostarczy po naprawie z/do magazynu Zamawiającego Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 na swój koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem.
6) Usługę uważa się za wykonaną, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą, gdy przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę i przyjęty protokołem odbioru.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa
w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla niniejszego postępowania do dnia 08.11.2024 r.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień na postawie
art. 223 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.
8) Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości sprzętu do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
10) Przedmiot umowy może być dostarczony i odebrany wyłącznie w dni robocze tj.: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 do 14.00, a w piątek w godzinach 8.00 do 12.00.
11) Termin dostarczenia przedmiotu umowy uzgodniony będzie przez Wykonawcę z Zamawiającym z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych.
2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50850000-8
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określa:
- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ)
- pozostałe załączniki SWZ.
4) Każdorazowa dostawa sprzętu po wykonanej naprawie zakończona będzie odbiorem ilościowym i jakościowym, potwierdzonym protokołem odbioru przedmiotu umowy wykonanym przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron.
5) Sprzęt kwaterunkowy będący przedmiotem zamówienia Wykonawca odbierze do naprawy i dostarczy po naprawie z/do magazynu Zamawiającego Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 na swój koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem.
6) Usługę uważa się za wykonaną, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą, gdy przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę i przyjęty protokołem odbioru.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla niniejszego postępowania do dnia 08.11.2024 r.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień na postawie art. 223 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.
8) Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.
9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości sprzętu do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
10) Przedmiot umowy może być dostarczony i odebrany wyłącznie w dni robocze tj.: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 do 14.00, a w piątek w godzinach 8.00 do 12.00.
11) Termin dostarczenia przedmiotu umowy uzgodniony będzie przez Wykonawcę z Zamawiającym z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca - Zamawiający informuje, że pełne dane dot. niniejszego postępowania znajdują
się w SWZ oraz załącznikach do SWZ zamieszczonych na platformie https://portal.smartpzp.pl/szi

Po zmianie:
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca - Zamawiający informuje, że pełne dane dot. niniejszego postępowania znajdują
się w SWZ oraz załącznikach do SWZ zamieszczonych na platformie https://portal.smartpzp.pl/szi

Wszystkie atesty higieniczne muszą być wystawione przez jednostkę uprawnioną do przeprowadzania badań materiałów i procesów technologicznych w celu ustalenia stopnia ich szkodliwości dla zdrowia oraz zakresu tych badań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022 poz. 2379).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca ma wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług:
1. jednej usługi polegającej na naprawie i/lub remoncie łóżek polowych i/lub taboretów polowych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (każda)
oraz
2. jednej usługi polegającej na naprawie i/lub remoncie łóżek koszarowych metalowych na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto (Załącznik nr 04 do SWZ) (każda)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
6.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) atestu higienicznego tkaniny leżyska łóżka polowego;
b) atestu higienicznego tkaniny siedziska taboretu polowego;
c) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie;
d) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca ma wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług:
1. jednej usługi polegającej na naprawie i/lub remoncie łóżek polowych i/lub taboretów polowych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (każda)
oraz
2. jednej usługi polegającej na naprawie i/lub remoncie łóżek koszarowych metalowych na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto (Załącznik nr 04 do SWZ) (każda)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
6.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) atestu higienicznego tkaniny leżyska łóżka polowego;
b) atestu higienicznego tkaniny siedziska taboretu polowego;
c) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie;
d) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
Wszystkie atesty higieniczne muszą być wystawione przez jednostkę uprawnioną do przeprowadzania badań materiałów i procesów technologicznych w celu ustalenia stopnia ich szkodliwości dla zdrowia oraz zakresu tych badań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022 poz. 2379).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
6.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) atestu higienicznego tkaniny leżyska łóżka polowego;
b) atestu higienicznego tkaniny siedziska taboretu polowego;
c) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie;
d) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
2. Wyżej wymienione dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz złożyć Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy SmartPZP https://portal.smartpzp.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert.

Po zmianie:
6.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) atestu higienicznego tkaniny leżyska łóżka polowego;
b) atestu higienicznego tkaniny siedziska taboretu polowego;
c) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie;
d) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
Wszystkie atesty higieniczne muszą być wystawione przez jednostkę uprawnioną do przeprowadzania badań materiałów i procesów technologicznych w celu ustalenia stopnia ich szkodliwości dla zdrowia oraz zakresu tych badań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022 poz. 2379).
2. Wyżej wymienione dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz złożyć Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy SmartPZP https://portal.smartpzp.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
1. Formularz oferty (Załącznik nr 01 do SWZ).
2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 02 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 09 do SWZ) - oddzielnie składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner/rzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca.
4. Formularz cenowy (Załącznik nr 08 do SWZ).
5. Przedmiotowe środki dowodowe, atesty i certyfikaty wskazane w Rozdziale II pkt. 6 pkt 6.2 lit. a)-d) tj.:
a) atest higieniczny tkaniny leżyska łóżka polowego
b) atest higieniczny tkaniny siedziska taboretu polowego
c) certyfikat wytwórcy lub karta charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzający/a jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
d) certyfikat wytwórcy lub karta charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzający/a jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 06 do SWZ).
7. Oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 11 do SWZ).
8. Pełnomocnictwo
9. Samooczyszczenie – jeśli dotyczy
10. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
11. Dowód wniesienia wadium
W przypadku dokonania przelewu bankowego zaleca się załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji – oryginał dokumentu gwarancyjnego w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem przez jego wystawcę (ubezpieczyciela) należy złożyć wraz z ofertą.

Po zmianie:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
1. Formularz oferty (Załącznik nr 01 do SWZ).
2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 02 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 09 do SWZ) - oddzielnie składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner/rzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca.
4. Formularz cenowy (Załącznik nr 08 do SWZ).
5. Przedmiotowe środki dowodowe, atesty i certyfikaty wskazane w Rozdziale II pkt. 6 pkt 6.2 lit. a)-d) tj.:
a) atest higieniczny tkaniny leżyska łóżka polowego
b) atest higieniczny tkaniny siedziska taboretu polowego
c) certyfikat wytwórcy lub karta charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzający/a jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
d) certyfikat wytwórcy lub karta charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzający/a jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
Wszystkie atesty higieniczne muszą być wystawione przez jednostkę uprawnioną do przeprowadzania badań materiałów i procesów technologicznych w celu ustalenia stopnia ich szkodliwości dla zdrowia oraz zakresu tych badań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022 poz. 2379).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 06 do SWZ).
7. Oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 11 do SWZ).
8. Pełnomocnictwo
9. Samooczyszczenie – jeśli dotyczy
10. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
11. Dowód wniesienia wadium
W przypadku dokonania przelewu bankowego zaleca się załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji – oryginał dokumentu gwarancyjnego w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem przez jego wystawcę (ubezpieczyciela) należy złożyć wraz z ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-08 10:00

Po zmianie:
2024-04-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-08 10:30

Po zmianie:
2024-04-10 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.