eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pępowo › Budowa instalacji sieci teleinformatycznej i instalacji zasilania obwodów komputerowych w budynku Urzędu Gminy Pępowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pępowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji sieci teleinformatycznej i instalacji zasilania obwodów komputerowych w budynku Urzędu Gminy Pępowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pępowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji sieci teleinformatycznej i instalacji zasilania obwodów komputerowych w budynku Urzędu Gminy Pępowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pępowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f95671-0b3d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010940/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa instalacji sieci teleinformatycznej i instalacji zasilania obwodów komputerowych w budynku Urzędu Gminy Pępowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pępowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 390368,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368264,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana (przebudowa) instalacji komputerowej w budynku Urzędu Gminy w Pępowie wraz z robotami towarzyszącymi obejmuje wymianę (przebudowę) instalacji sieci teleinformatycznej i instalacji zasilania obwodów komputerowych w budynku Urzędu Gminy w Pępowie, mieszczącego również Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Ww. pracom elektroinstalacyjnym towarzyszyć będą roboty polegające na zaaranżowaniu serwerowni w innym miejscu niż dotychczas w budynku, prace murowe, okładzinowe ścienne i posadzkowe oraz wymiana stolarki drzwiowej, a także montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni. Zakres prac obejmuje w części budynek wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 6.03.1970, nr rejestru 971. Dla wskazanej przebudowy wydano pozwolenie nr 143/A/2023 z dnia 24.03.2023 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

UWAGA!
Podczas całej realizacji inwestycji należy zapewnić normalne funkcjonowanie Urzędu Gminy Pępowo oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, w szczególności w zakresie zachowania ciągłości pracy i sprawności starej sieci teleinformatycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowiące Załącznik Nr 9 i 10 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

4.5.5.) Wartość części: 303614,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

27 licencji oprogramowania do szyfrowania wiadomości email technologią END TO END. Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji na 2 lata. Bazy reguł, sygnatur i zagrożeń phishing na 2 lata.

a) Oprogramowanie musi zapewnić funkcjonalność:
- szyfrowanie algorytmem AES256 treści wiadomości,
- szyfrowanie algorytmem AES256 załączników,
- szyfrowanie algorytmem AES256 plików,
- szyfrowanie algorytmem AES256 katalogów,
- do odszyfrowania treści wiadomości, plików, katalogów, załączników email nie wymagany jest dodatkowy płatny lub bezpłatny dostęp do usług internetowych, chmury, hostingu lub portalu internetowego.
- do odszyfrowania treści wiadomości, plików, katalogów, załączników email nie wymagane jest połączenie Internetowe.
- do odszyfrowania wiadomości nie jest potrzebne wysyłanie linków do oprogramowania deszyfrującego.
- do odszyfrowania treści wiadomości nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania deszyfrującego.
- odszyfrowanie treści wiadomości, plików, katalogów, załączników email musi być możliwe na popularnych systemach operacyjnych z środowiskiem graficznym: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11,Ubuntu Desktop 20.04.3 ,Ubuntu Desktop 21.10, Linux Mint 20.2, Fedora Workstation 35, macOS 11, Android od wersji 6.0
- szyfrowana zawartość wiadomości może zawierać nie tylko tekst ale również elementy graficzne takie jak: HTML, obrazki
- generowania bezpiecznego hasła (litery, cyfry, znaki) o określonej minimalnej długości dla
szyfrowania,
- opieczętowania każdej wysłanej wiadomość sygnaturą, która jednoznacznie wskazuje na jej
oryginalność,
- zabezpieczenia każdego emaila dedykowanym unikalnym hasłem,
- posiadania wewnętrznej bazy haseł, która umożliwia:
* export haseł do pliku,
* import haseł z pliku
* generowania ponownie haseł w bazie
- posiadania wewnętrznego raportu informującego administratora o szyfrowaniu email przy włączonej opcji generowania hasła dla każdej z nich,
- posiadania wewnętrznego raportu z historią szyfrowanych plików i katalogów wraz z przypisanym hasłem szyfrującym,
- posiadania menu kontekstowego do szybkiego wybierania szyfrowania wiadomości emailowych, plików i katalogów,
- pracy i pomocy zdalnej użytkownikom poprzez przejęcie zdalnego pulpitu również poza siecią lokalną z użyciem jednorazowych wygenerowanych kodów autoryzacyjnych. Dodatkowo system pracy zdalnej musi działać niezależnie od włączonej funkcji UAC w systemie Windows.
- integracji z komórką (Android, IOS, Windows Phone) umożliwiającą wygenerowanie sms-a z hasłem i docelowym kontaktem sms-owym,
- zabezpieczenia panelu ustawień oprogramowania poprzez hasło dostępowe,
- wykrywania fałszywych emaili - Antiphishing,
- wykrywania prób podszycia się pod dowolnego adresata - mechanizm ANTISPOOFING,
- wykrywania fałszywych linków i odsyłaczy w wiadomościach emailowych,
- wykrywanie niebezpiecznych dokumentów MS Office,
- wykrywanie niebezpiecznych rozszerzeń plików przesyłanych przez pocztę email,
- definiowania alarmów informujących o niebezpiecznych mailach i załącznikach,
- współpracę z serwerem producenta oprogramowania dostarczającym bazy reguł, sygnatur, zagrożeń phishingowych. Dostęp do tej bazy wymagany jest minimum na 2 lata. Baza reguł, sygnatur i zagrożeń phishingowych powinna posiadać min. 1 500 000 wpisów. Producent musi umożliwiać wyświetlenie ilości wpisów na aktualny dzień poprzez stronę Internetową. Wpisy do bazy muszą być weryfikowane min. 2 razy w ciągu dnia,
- alarmowanie o wybranych zagrożeniach phishingowych min. raz na miesiąc,
- współpracy z klientem Mozilla Thunderbird i Mozilla Thunderbird Portable dla systemów 32 i 64 Bit Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11.
b) licencja na użytkowanie oprogramowania musi być wieczysta i nie może być uzależniona oraz powiązana z innym oprogramowaniem do bezpieczeństwa np. antywirusy.
c) oprogramowanie musi działać samodzielnie i do poprawnej jego pracy nie może wymagać innych pakietów bezpieczeństwa np. antywirusy.
d) oprogramowanie musi poprawnie działać z różnymi zainstalowanymi antywirusami.
e) oprogramowanie nie może wyłączać domyślnego antywirusa systemowego Windows.
f) przeprowadzenie cyklicznych zdalnych szkoleń minimum raz w roku z tematyki cyberbezpieczeństwa, zagrożeń poczty email, przepisów prawnych w kontekście normy ISO 27001 przez Audytora Wiodącego ISO 27001:2013 lub uprawnienia równoważne przez 2 lata.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 12150,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwera głównego i zapasowego wraz z oprogramowaniem do zarządzania komputerami poprzez kontroler domeny zapewniający backup serwerów i backup maili wraz z wirtualizacją zapewniającą utrzymanie ciągłości pracy usług. Szczegółowy opis minimalnych parametrów zawiera pkt. 3.4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375627,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375627,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375627,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU EL-DAM Damian Karwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991084626

7.3.3) Ulica: Ul. Fabryczna 3A

7.3.4) Miejscowość: Miejska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 63-910

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375627,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19427,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19427,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19427,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PlikCenter Michał Galac

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471935460

7.3.3) Ulica: ul. Podhajecka 4

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19427,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perceptus sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291808578

7.3.3) Ulica: ul. Nowy Kisielin - Antoniego Wysockiego 10,

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-002

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.