Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00277206/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wypoczynek letni dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu pn. Pozytywna przyszłość PLUS(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 14
1.5.8.) Numer faksu: 89 354 05 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wypoczynek letni dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu pn. Pozytywna przyszłość PLUS(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45c3723-d9a5-4bf5-9976-603f45f6c8d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095592/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wypoczynek letni wychowanków pieczy rodzinnej w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS.
1.3.18 Wypoczynek letni wychowanków pieczy instytucjonalnej w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212239,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Postępowanie dotyczy organizacji wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej w związku z realizacją projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą” nr: FEWM.09.09-IZ.00-0003/24 w ramach Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2.Wykonawca może zorganizować i przeprowadzić wypoczynek w formie kolonii, obozów, wycieczek dla grupy dzieci i młodzieży z uwzględnieniem ich zainteresowań lub dołączyć uczestników pojedynczo albo po kilka osób do innych sformowanych już grup z uwzględnie-niem wieku i zainteresowań dzieci i młodzieży. Wypoczynek nie musi obejmować wszystkich dzieci w jednym czasie.
5.Przy wykonywaniu Umowy, nie będą brały udziału osoby:
a)których dane są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym (zwanym dalej „Rejestrem”) lub
b)które nie zostały zweryfikowane Rejestrze lub,
c)co do których Wykonawca powziął informację, że w stosunku do nich prowadzone są
postępowania karne, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560, ze zm.).
d)Przed dopuszczeniem osób do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zweryfikować czy dane osób, które będą miały bezpośredni kontakt z dziećmi i młodzieżą skierowanych do realizacji usług są zamieszczone w Rejestrze i poinformuje o tym Zamawiającego w formie pisemnej oraz pozyska od osób świadczących usługi oświadczenie o znajomości i przestrzeganiu zasad zawartych w Standardach Ochrony Małoletnich obowiązujących u Wykonawcy i poinformuje o tym Zamawiającego w formie pisemnej.
6. Wykonawca zapewnia na każdym z wyjazdów odpowiednią kadrę posiadającą kwalifikacje zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r.
w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452 z późn. zm.).
Przed każdym planowanym wyjazdem Wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej kto będzie pełnił funkcje kierownika wypoczynku i wychowawców (opiekunów) a także złoży oświadczenie, że jest w posiadaniu kopii dokumentów potwierdzających spełnianie przez osoby wchodzące w skład kadry kwalifikacji wymaganych ustawą.
7.Wykonawca, organizator wypoczynku zgłosi zamiar zorganizowania wypoczynku: obozu, kolonii, wycieczki do kuratorium oświaty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku. Przed każdym planowanym wyjazdem Wykonawca złoży kopie zgłoszenia do Zamawiającego
6.Wykonawca dołoży należytej staranności przy realizacji zamówienia, usługę wykona
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z wymaganiami określonymi
w opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umownych.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wypoczynku, przy czym ostateczna wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie faktycznej liczby osób uczestniczących w wypoczynku. Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby osób faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę ceny organizacji wypoczynku dla 1 osoby brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUTUR Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647640
7.3.3) Ulica: Fabryczna 15/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-301
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Odnowa nawierzchni odcinków dróg administrowanych przez RDW Olecko w 2025r. z podziałem na części - III postępowanie
- Dostawa leków i wybranych wyrobów medycznych
- Zakup automatycznego wstrzykiwacza środka kontrastowego do badań metodą tomografii komputerowej
- Dostawę fabrycznie nowego zespołu pojazdów tj. ciągnika siodłowego z naczepą do przeprowadzania egzaminów państwowych na kategorię C+E prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Olsztynie.
- "Remont budynku garażowego nr 47 w K-8684 w Ciechanowie"
- Zimowe utrzymanie DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, 2028/2029, 2029/2030, 2030/2031 z podziałem na 4 części
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłku dla dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Pasym w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowywanie, porcjowanie i wydawanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych OPS Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy w podziale na 2 części
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Usługa hotelarska dla obozu sportowego dla uczennic klas SMS Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida w Stalowej Woli w dniach 20.08.2025-28.08.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sierakowie Śląskim
- Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.