eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikZorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych lekcji z języka angielskiego w ramach Projektu "Stawiamy na Rodzinę!"- wsparcie pieczy zastępczej w powiecie kraśnickim



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych lekcji z języka angielskiego w ramach Projektu „Stawiamy na Rodzinę!”- wsparcie pieczy zastępczej w powiecie kraśnickim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiat Kraśnicki

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431019490

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: al. Niepodległości 20

1.11.4.) Miejscowość: Kraśnik

1.11.5.) Kod pocztowy: 23-204

1.11.6.) Województwo: lubelskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych lekcji z języka angielskiego w ramach Projektu „Stawiamy na Rodzinę!”- wsparcie pieczy zastępczej w powiecie kraśnickim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55f9dec-ea7d-43ee-9f0d-92da16bb6889

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych lekcji z języka angielskiego w ramach Projektu „Stawiamy na Rodzinę!”- wsparcie pieczy zastępczej w powiecie kraśnickim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Stawiamy na Rodzinę!”- wsparcie pieczy zastępczej w powiecie kraśnickim, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Oś Priorytetowa VIII Zwiększanie spójności społecznej, Działanie 8.8 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, nr umowy: 50/FELU.08.08-IZ.00-0003/24-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.272.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest prowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych lekcji z języka angielskiego na rzecz 20 Uczestników projektu tj. dzieci i młodzieży umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej, zamieszkałych na terenie powiatu kraśnickiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował
przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, określony jest w pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktywny wpis do:
• Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), lub
• Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),
odpowiednio do formy prowadzonej działalności gospodarczej.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:

A) doświadczenie: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
B) kwalifikacje zawodowe:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję trenera/nauczyciela języka angielskiego, i która spełnia łącznie następujące wymagania:
1. Doświadczenie zawodowe:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 lata pełniła funkcję trenera/nauczyciela;
b) Posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 200 godzin zajęć z języka angielskiego.
Dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku będą wymagane po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, np. referencje, świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawców.
2. Wykształcenie:
a) Posiada wyższe wykształcenie na kierunku filologia angielska, umożliwiające prowadzenie dodatkowych lekcji z języka angielskiego z zakresu jak w przedmiocie zamówienia.
Dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku będą wymagane po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, np. kopia dyplomu lub innego dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
3. Niekaralność:
a) Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne.
Dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku będą wymagane po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, np. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
4. Brak wpisu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS):
a) Nie figuruje w ww. rejestrze.
Dane do sprawdzenia przez Zamawiającego w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, dokumenty potwierdzające będą wymagane po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy.
5. Brak wpisu w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 1802):
a) Nie figuruje w rejestrze.
Dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku będą wymagane po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, np. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, potwierdzające brak wpisu.
6. Dostępność czasowa (limit zaangażowania):
a) Łączne zaangażowanie zawodowe osoby/osób we wszystkich projektach finansowanych z funduszy UE oraz z innych źródeł (w tym środków własnych i innych podmiotów), niezależnie od formy zatrudnienia, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.
b) Do powyższego limitu wliczają się: urlop wypoczynkowy oraz czas niezdolności do pracy z powodu choroby.
c) Nie wlicza się: urlopów bezpłatnych, rodzicielskich, macierzyńskich.
Dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku będą wymagane po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, np. pisemne oświadczenie osoby realizującej zamówienie o liczbie godzin, w tym zaświadczenia o zatrudnieniu w innych projektach.

Dodatkowe postanowienia dotyczące osoby realizującej usługę
Jeżeli osobą (lub jedną z osób) realizujących zamówienie będzie Wykonawca będący osobą fizyczną, może on zostać uwzględniony jako osoba spełniająca powyższy warunek udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że:
• posiada wymagane wykształcenie i doświadczenie oraz spełnia warunki określone w pkt 1–6 powyżej.
Zamawiający zastrzega, że do oceny spełniania warunku posiadania kwalifikacji i doświadczenia nie będą brane pod uwagę kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy jako podmiotu gospodarczego, lecz wyłącznie kwalifikacje i doświadczenie osoby fizycznie wyznaczonej do realizacji zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście, oceniane będą jego kwalifikacje i doświadczenie jako osoby fizycznej.
• W przypadku gdy Wykonawca zamierza skierować do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę, która będzie pełnić funkcję trenera/nauczyciela języka angielskiego, każda z tych osób musi samodzielnie spełniać łącznie powyższe wymagania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:
1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SWZ oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.
2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. SWZ, oświadczenie o którym mowa w pkt 6.5 ppkt 3) SWZ oraz formularz oferty, są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnym pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2025.514 t.j.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.