eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskiePrzebudowa nawierzchni ulic gminnych: ul. Stanisławskiego, ul. Michałowskiego i ul. Gierymskiego w Drawsku Pomorskim



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni ulic gminnych: ul. Stanisławskiego, ul. Michałowskiego i ul. Gierymskiego w Drawsku Pomorskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni ulic gminnych: ul. Stanisławskiego, ul. Michałowskiego i ul. Gierymskiego w Drawsku Pomorskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0eaef0a-3710-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247938/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.14.2021.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty budowlane, konieczne do realizacji projektu budowlanego opracowanego dla zadania pn.: „Przebudowa dróg w kwartale ul. Wywiórskiego – Witkiewicza – Siemiradzkiego – Grottgera”, w zakresie dotyczącym ulic: Michałowskiego, Stanisławskiego (bez części chodnika) i Gierymskiego (bez parkingu).
1.2. Rodzaj i zakres robót budowlanych w poszczególnych ulicach, przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia, przedstawiono w folderach pt.: „zakresy, stanowiących załączniki do SWZ.
1.3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1.3.1 przebudowa istniejących nawierzchni ulicy Stanisławskiego, Michałowskiego oraz Gierymskiego,
1.3.2 budowa dodatkowego odcinka ul. Michałowskiego oraz łącznika miedzy ul. Stanisławskiego i ul. Michałowskiego,
1.3.3 budowa miejsc postojowych,
1.3.4 przebudowa oraz budowa zjazdów,
1.3.5 przebudowa oraz budowa chodników,
1.3.6 przebudowa oraz budowa sieci deszczowej w ulicach, w zakresie projektowanego kwartału,
1.3.7 usunięcie powstałych kolizji w granicy pasa drogowego,
1.3.8 zagospodarowanie pasa drogowego zielenią,
1.3.9 wycinka drzew kolidujących z przebudowywanymi drogami ,
1.3.10 aktualizacja i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym ul. Michałowskiego, Gierymskiego i Stanisławskiego,
1.3.11 aktualizacja i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu na drogach objętych zamówieniem,
1.3.12 oznakowanie dróg zgodnie z zatwierdzoną czasową i stałą organizacją ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4052536,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5421147,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4052536,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego BUDRO Andrzej Kaczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330386969

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 6

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4052536,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.