Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259393/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe na przepompowni Janiszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19007,Prace-remontowe-na-przepompowni-Janiszow.html?sid=0f94636b55e4ab68bffee9cf135a8d5a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe na przepompowni Janiszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e6357d-ea9c-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299594,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych na pompowni Janiszów. należy wykonać zgodnie z Projektem wykonawczym pn.: Remont pompowni Janiszów, gm. Annopol, pow. kraśnicki, woj. lubelskie opracowanym przez AXIS Usługi Projektowe Kamil Krupa, Sulisławice 144, 27-670 Łoniów, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do w/w dokumentacji, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz sporządzonym przez Zamawiającego opisem przedmiotu zamówienia. Lubelski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego dnia 14 marca 2023 r. wydał decyzję ZBS-XIII.7741.2.2022 nakazującą usunięcie nieprawidłowości w stanie technicznym obiektu budowlanego pompowni wody „Janiszów” w terminie do 31 grudnia 2024 r.
Ponadto oprócz robót objętych w/w projektem należy wykonać:
- Demontaż zniszczonego chodnika z płytek betonowych chodnikowych i obrzeży z wywozem i wykonanie nowego chodnika szerokości 1,5 m z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm lub płyty chodnikowej na podbudowie z kruszywa z wykonaniem obrzeży na długości 40, 0 m na włókninie.
- Wykonanie podjazdu do hali pomp poprzez wykonanie wylewki betonowej na istniejącym wjeździe o wym. 3,5x 3 m lub wykonanie demontażu istniejącego podjazdu i ułożenie płyt yomb.
- Naprawa krat stalowych na wlocie do pompowni - prostowanie oraz zakup i wymiana poszczególnych elementów stalowych o masie 400 kg
- Zakup i montaż ceowników 120 w celu wykonania prowadnic dla 3 szt. krat o długości 2,5 m każda
- Demontaż istniejących 3 szt. okien w hali pomp o wym. 1,16 x 5,00 m oraz dostawa i montaż 3 szt. okien o wym. 1,16 x 1,13 otwieranych, a także dostawa i montaż 3 szt. okien o wym. 1,16 x 1,13 (bez konieczności otwierania)
- Wykonanie nadproża w istniejącym otworze okiennym i zamurowanie 3 szt. otworów okiennych o wym. 1,2x2,8 m, a następnie wykończenie (otynkowaniem, pomalowaniem)
- Demontaż żaluzji wentylacyjnych i montaż nowych 2 szt. okien o pow. 1 m2 pod dachem uchylanych za pomocą ręcznego mechanizmu z dołu. (z okuciem do otwierania okien pionowych znajdujących się na wysokościach)
- Przygotowanie powierzchni ścian i dwukrotne malowanie pomieszczenia hali pomp (farba emulsyjna, kolor jasny stonowany)
- Docieplenie ścian pełnych z otworami z przyklejeniem styropianu gr. 6 cm i jednej warstwy siatki i wykonanie elewacji tynkiem silikonowym. Roboty wykonać w następującym cyklu tj. przygotowanie podłoża , mocowanie styropianu i zatopienie siatki oraz wykończenie elewacji tynkiem silikonowym.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz standardy i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania, w tym w szczególności projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia, tj. OPZ, projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396933,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437113,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396933,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641080250
7.3.3) Ulica: Portowa 14
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396933,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
- Wykonanie remontu stropu na poziomie "0" w Przedszkolu nr 10 przy ul. Nowolipki 10A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-15-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 5
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo - adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Urologii COZL oraz pomieszczeń przyległych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.