eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › "Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów - etap I i etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów – etap I i etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów – etap I i etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e01910-e5e9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047819/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271672

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – 271- 3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pn. „Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza-Piotrkowice w gminie Tuchów – etap I i II”
2. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę drogi oraz przywrócenie parametrów rowów przydrożnych poprzez ich odmulenie i nadanie odpowiednich spadków zapewniających prawidłowe odwodnienie drogi i terenów sąsiednich,
w szczególności:
2.1. ETAP I: Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów - etap I na długości 1.212 mb w km 0+018 -1+230:
2.2. Roboty drogowe;
2.3. Roboty przygotowawcze;
2.4. Roboty ziemne;
2.5. Podbudowy;
2.6. Podbudowa na poszerzeniu jezdni;
2.7. Podbudowa wjazdów;
2.8. Likwidacja przełomów;
2.9. Nawierzchnie;
2.10. Roboty wykończeniowe;
2.11. Odwodnienie;
2.12. Kanał deszczowy;
2.13. Odwodnienie drogi;
2.14. Przepusty pod koroną drogi;
2.15. Przebudowa przepustu dwuotworowego na skrzynkowy;
2.16. Kanał technologiczny;
2.2. ETAP II : Kompleksowa rozbudowa drogi gminnej nr 202316K i 202201K Zabłędza -Piotrkowice w gminie Tuchów - etap II km na długości 1.115 mb w km 1+230-2+345:
2.2.1. Roboty drogowe;
2.2.2. Roboty przygotowawcze;
2.2.3. Roboty ziemne;
2.2.4. Podbudowy;
2.2.5. Nawierzchnie;
2.2.6. Roboty wykończeniowe;
2.2.7. Odwodnienie;
2.2.8. Przepusty pod koroną drogi.
3. Projekt organizacji ruchu opracowanie i uzyskanie uzgodnienia przez właściwe organy projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych wraz z wykonaniem oznakowania , jak również wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz uwagami właściwych organów.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ.
5. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany m. in. do:
5.2. poniesienia wszelkich kosztów związanych z wykonywania robót remontowo – budowlanych,
5.3. prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych (ST),
5.4. sporządzenia protokołów odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
5.5. sporządzenia dokumentacji powykonawczej (zawierającej wszelkie protokoły, certyfikaty, próby itp.),
5.6. dostarczenia polisy ubezpieczeniowej,
5.7. sporządzenia karty gwarancyjnej po wykonaniu przedmiotu umowy,
5.8. sporządzenia kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem nazw wbudowanych materiałów i urządzeń,
5.9. przedstawienia i dostarczenia dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych wyrobów i materiałów budowlanych.
5.10. dostarczenia atestów i certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wbudowanych materiałów i urządzeń.
5.11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
5.12. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, z dnia 13 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 126).
6. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż wskazano w dokumentacji a zatem do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2013 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3779673,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4757000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3779673,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6851949581

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3779673,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.