eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GogolinPrzebudowa basenu zewnętrznego w Gogolinie z montażem zjeżdżalni wodnych, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa basenu zewnętrznego w Gogolinie z montażem zjeżdżalni wodnych, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gogolin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krapkowicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Gogolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-320

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 40 76 800

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 46 66 247

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gogolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gogolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3bd4d7b-e77a-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa basenu zewnętrznego w Gogolinie z montażem zjeżdżalni wodnych, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3bd4d7b-e77a-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020423/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa basenu zewnętrznego w Gogolinie z montażem zjeżdżalni wodnych, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPS.IV.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowanie zewnętrznego basenu zlokalizowanego przy Al. Dübendorf w Gogolinie na kąpielisko rekreacyjne z licznymi atrakcjami wodnymi w oparciu o istniejącą betonową nieckę dł. 50 m, zgodnie z załączoną do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) koncepcją architektoniczną. W zakres zadania wchodzi również rozbiórka istniejącej kolidującej z nową koncepcją infrastruktury technicznej, w tym istniejącej zjeżdżalni i brodzika dla dzieci, usunięcia kolidujących z zagospodarowanie terenu drzew oraz remont zaplecza sanitarno - technicznego.
Na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) oraz zgodnie z wymaganiami dla zaprojektowania i wykonania zadania inwestycyjnego, zadaniem Wykonawcy będzie w szczególności:
1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz konstrukcyjno-budowlanych dla potrzeb przebudowy (w tym inwentaryzacji wielobranżowej istniejących obiektów i budynków oraz basenu (brak kompletnej dokumentacji archiwalnej), wykonanie dokumentacji badań podłoża gruntowego, projektu geotechnicznego i opinii geotechnicznej,
2) sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 obejmującej cały teren inwestycji i obejmującej zakresem przynajmniej 50m pas terenu poza projektowanymi elementami,
3) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego wszystkich warunków technicznych od gestorów mediów oraz zarządcy dróg i wykonanie projektów wszystkich sieci i przyłączy oraz projektów drogowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu w całym zakresie objętym projektem,
4) wykonanie projektu wstępnego wielobranżowego zawierającego: projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje w skali 1:100 dla przebudowywanego basenu, oraz technicznych komór podziemnych, systemu uzdatniania wody wraz z rysunkami dla całego systemu, przebudowy strefy wejścia na basen, wykonaniem wizualizacji fotorealistycznych odnoszących się do terenu (wklejonych w zdjęcia) i uzgodnienie go z Zamawiającym pod kątem jego oczekiwań oraz przede wszystkim zgodności i równoważności z koncepcją i programem funkcjonalno - użytkowym załączonym do przetargu,
5) opracowanie na podstawie zaakceptowanego projektu wstępnego przez Zamawiającego, projektu budowlanego - w 4 egzemplarzach (z czego 3 będą stanowiły załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę) w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej. Wymaga się by projekty obiektów budowlanych były wykonane z dokładnością do skali 1:50 i w takiej skali opracowane,
6) kompleksowe wielobranżowe projekty budowlane wraz z wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji zadania dla całego zamierzenia opisanego szczegółowo w zakresie na wstępie PFU, oraz uzgodnienia tych projektów z Zamawiającym przed złożeniem wniosku o pozwoleniu na budowę,
7) wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych w 4 egzemplarzach we wszystkich branżach (jako opracowań uszczegółowiających projekt budowlany), zatwierdzenie tych projektów przez Zamawiającego pod względem materiałowym i zgodności i równoważności rozwiązań z koncepcją i programem funkcjonalno - użytkowym załączonym do SWZ, a także uzgodnionych z gestorami mediów i zarządcami dróg do realizacji inwestycji,
8) opracowanie przez wykonawcę szczegółowych przedmiarów robót oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zatwierdzenie tych opracowań przez Zamawiającego,
9) sporządzenie przez wykonawcę i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego szczegółowego harmonogramu wykonania robót budowlanych zgodnego ze założona ofertą w przetargu i terminem zakończenia robót zawartym w umowie;
10) wykonanie kompletu robót budowlanych w zakresie opracowań projektowych zgodnych z zakresem określonym w materiałach przetargu, tj. koncepcji, programu funkcjonalno-użytkowego i SWZ w systemie tzw. „pod klucz” oraz uzyskanie wymaganych efektów (parametrów użytkowych, technicznych, technologicznych, jakościowych, wizualnych, estetycznych i funkcjonalnych), wynikających z niniejszego PFU, oraz koncepcji, projektów oraz warunków pozwolenia na budowę, warunków technicznych gestorów sieci i dostawców mediów, zarządców dróg publicznych i innych wydanych uzgodnień, kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz celu jakiego chce osiągnąć Zamawiający i zgodnych z przepisami obowiązującego prawa, jak również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
11) uruchomienie całego obiektu i wszystkich jego elementów i wbudowanych urządzeń oraz wszystkich urządzeń, obiektów i elementów zagospodarowania terenu, oraz wyposażenie kompleksowe obiektu wymagane do jego prawidłowego funkcjonowania i użytkowania bez konieczności dodatkowego doposażania ze strony użytkownika oraz wg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów i niniejszego PFU, wyposażenia p.poż. wg wymagań obowiązujących przepisów i PFU, oraz wyposażeniem w instrukcje ogólne i stanowiskowe w szczególności w zakresie: instrukcji ogólnych użytkownika obiektu i urządzeń technologicznych w tym m.in. technologii basenowej, kotłowni; instrukcji dla użytkowania urządzeń i wyposażenia ruchomego, instrukcji bhp, instrukcji p. poż. dla całego obiektu, w tym scenariusza ewakuacji obiektów, instrukcji przechowywania i pracy ze środkami chemicznymi, obsługi stacji uzdatniania wody itp. a także przeszkolenie personelu w tym zakresie dla potrzeb prawidłowej obsługi.
12) zapewnienie staraniem wykonawcy nadzoru autorskiego projektantów, który opracowali projekty wykonawcze i budowlane podczas całego okresu realizacji inwestycji (obecność projektantów na radach budowy);
Podstawą do sporządzenia oferty poza SWZ są załączone do niniejszego programu rysunki i opisy koncepcji a także program funkcjonalno - użytkowy opracowany przez Pracownię Projektową PION Andrzej Kusztelak, charakteryzujący w sposób dokładny elementy programowo-funkcjonalne, konstrukcyjne, materiałowe, instalacyjne i inne rozwiązania dla wykonania obiektu.
Inwestycja zaplanowana jest jako adaptacja istniejącego, funkcjonującego obecnie obiektu basenowego i terenu rekreacyjnego na nowe funkcje i polegać ma na przebudowie i odbudowie utraconych funkcji oraz dodaniu nowych funkcji w tym rekreacyjnych w sposób kompleksowy tak by obiekt mógł prawidłowo funkcjonować po przeprowadzeniu inwestycji jako publiczny, wzbogacony o dodatkowe atrakcje rekreacyjno-sportowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Koncepcja Architektoniczna przebudowy basenu zewnętrznego wraz z zapleczem sanitarnym, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
Wszystkie w dokumentacji zamówienia odniesienia do norm oraz wskazane z nazwy urządzenia i materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów (wyrobów) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, nie gorszej jakości niż opisane w tej dokumentacji. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na:
robotach przygotowawczych, robotach budowlanych i wykończeniowych, żelbetowych, instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, zagospodarowania terenu, robotach remontowych istniejącego zaplecza sanitarno-technicznego.
Obowiązek wykonywania w/w czynności na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, gdy są one wykonywane przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę nie dotyczy także osób wykonujących czynności kierownika budowy/robót, geodety oraz wykonujących czynności, które nie mieszczą się w dyspozycji art. 22 § 1 kodeksu pracy.
Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, o którym mowa powyżej dotyczy także podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45451000-3 - Dekorowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

45212213-2 - Roboty związane z oznakowaniem obiektów sportowych

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45122000-8 - Próbne wykopy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45121000-1 - Próbne wiercenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18618487,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21504978,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18618487,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEXOM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181029931

7.3.3) Ulica: Al. Pokoju 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-548

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18618487,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.