eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa przyrządów i aparatów jednorazowego użytku do anestezji i resuscytacji - 3 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyrządów i aparatów jednorazowego użytku do anestezji i resuscytacji - 3 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 2271222

1.5.8.) Numer faksu: 2271233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kolbuszowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przyrządów i aparatów jednorazowego użytku do anestezji i resuscytacji - 3 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f9facb-566a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/21/21/M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP.
Nazwa / rodzaj art. medycznych anestezjologicznych Ilość


1.
Rozdzielacz 5-kranikowy

500

2. Rozdzielacz 3-kranikowy
500
3. Igła do znieczuleń podpajęczych.: różne rozmiary
4000
4. Linia do kapnografu 100
5. Filtr do rurki tracheotomijnej - wymiennik ciepła i zimna
1000
6. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego16G, 18G 60
7. Łącznik karbowany obrotowy jednorazowy zespolony podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym 400
8. Prowadnice do trudnych intubacji - różne rozmiary 100
9. Rurka intubacyjna bez mankietu 2,0-5,0 50
10. Dren łączący do maski 300
11. Łącznik do układów anestetycznych Y22/22/22 200
12. Maski twarzowe dla dorosłych duża i średnia 100
13. Zestaw do pobierania wydzielin 30
14. Nebulizator dla dorosłych 100
15. Obwód oddechowy z workiem dla dorosłych 400
16. Prowadnica intubacyjna różne rozmiary jednorazowego użytku 40
17. Skala wielorazowa do pomiaru OCŻ kompatybilna z zestawami 10
18. Rurka intubacyjna z mankietem stożkowym o niewielkiej powierzchni przylegania rozmiar od 5,0 do9,0 1500
19. Thermovent HEPA 3000
20. Maski krtaniowe jednorazowe różne rozmiary 200
21. Filtr wymiennik ciepła i wilgoci dla dorosłych 4000
22. Worek oddechowy 3l. 2 l. 250
23. Przepływowy aparat do ćwiczeń oddechowych 50
24. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandrynz otworem na prowadnicę Seldingera 30
25. Rurka tracheostomijna z balonem i samoblokująca się mandrynem 300
26. Rurki intubacyjna zbrojona różne rozmiary 20
27. Opaski do rurki tracheostomijnej 200
28. Maska do tlenu z drenem o wysokiej koncentracji tlenu z workiem 200
29. Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym 100
30. Thermovent T wymiennik ciepła i wilgoci 300
31. Łącznik T do układów anestetycznych 300
32. Łącznik schodkowy 4,0 6,0 10,0 800
33. Trocar do drenażu opłucnej /pełna rozmiarówka/ 20
34 Zestaw do konikotomii 5
35. Rurka dooskrzelowa z mankietem niskociśnieniowym 5
36. 1zestaw do nebulizacji pacjenta na respiratorze kompatybilny z obwodem 100
37 Prowadnica do wymiany rurek 50
38 Rury karbowane 22mm x50 m zwój 20
39. Przedłużacz do ramp /10 cm/ 2000

TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W Pakiecie 1

Lp. Pozycja Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny
1. 23. Funkcjonalność aparatu 0-15 Brak regulacji przepływu- 0 pkt.
Możliwość regulacji przepływu - 15 pkt.
2. 24. Sposób pakowania zestawu 0-10 Dowolnie pakowany-0 pkt.

Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu- 10 pkt.
3. 37. Budowa prowadnicy 0-10 Sztywna wielorazowa-0 pkt.

Elastyczna jednorazowa-10 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 297000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis produktu:
Zestawy żywieniowe
- z filtrem od 1,2 mm do max,. 1,4mm
- zapewnia dodatkową ochronę przed bakteriami (filtr antybakteryjny)
- posiada zacisk bezpieczeństwa chroniący przed swobodnym przepływem
- przybliżona długość zestawu min. 285 cm
- przybliżona objętość napełniająca się max 2600ml
- zawiera zatyczkę zatrzymująca przepływ
- przezroczysta komora kroplowa

LP. Nazwa / rodzaj art. medycznych Ilość
1. Przyrząd do pomp objętościowych do żywienia pozajelitowego 1 500

TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W Pakiecie 2
Lp. Pozycja Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny
1. 1. Skład zestawu 0-35 Zawiera lateks- 0 pkt.

Nie zawiera lateksu-35 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego

4.5.5.) Wartość części: 52800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worek stomijny z częścią przylepną/możliwość przyklejenia/umożliwiającą wycięcie odpowiedniego otworu do stomii.

LP. Nazwa / rodzaj art. medycznych Ilość
1. Worki stomijne 400


TABELA OCENY WARUNKÓW TECHNICZNYCH W Pakiecie 3
Lp. Pozycja Oceniana cecha Punktacja Szczegółowy opis kryteriów oceny
1. 1. Rodzaj zapinki 0-35 Zapinka plastikowa- 0 pkt.

Zapinka na rzep- 35 pkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych

4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w Pakiecie, gdyż do terminu składania ofert, tj. do dnia 14.12.2021 r. godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym pakiecie postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52228,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52228,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52228,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe JAMRO Jacek Jamróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442884074

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52228,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-17 do 2023-12-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3840,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Welland Medical Polska Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361909993

7.3.4) Miejscowość: Legionowo Łajski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-17 do 2023-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.