Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257706/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wag@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12277dbd-3d62-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003750/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mebli biurowych dla potrzeb UM Kalisz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257706/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.2711.003.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz wyposażenia przeznaczonych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza zlokalizowanych przy ul. Jasnej 2, Główny Rynek 20, ul. Krótka 5-7 (magazyn budynek C). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony pn. „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” oraz wizualizacjach stanowiących załączniki do SWZ.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić:
1) w przypadku dla mebli przeznaczonych dla Wydziału Edukacji w terminie nie dłuższym niż: 21 dni licząc od daty zawarcia umowy,
2) w przypadku dla mebli przeznaczonych dla Wydziału Geodezji i Kartografii
w terminie nie dłuższym niż: 70 dni licząc od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż 03.01.2022r.),
3) w przypadku dla mebli na balkon Sali Recepcyjnej Ratusza oraz artykułów oznaczonych w „Szczegółowym Opisie Przedmiocie Zamówienia” jako „Dodatkowe wyposażenie” w terminie nie dłuższym niż: 70 dni licząc od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39132100-7 - Szafy na akta
39134000-0 - Meble komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351436,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368858,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIESŁAW ZAJĄCZEK P.H.U.P.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003346302
7.3.3) Ulica: Zdunowska 201
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ZAJĄCZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ZAJĄCZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368858,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w przypadku dla mebli przeznaczonych dla Wydziału Edukacji w terminie nie dłuższym niż: 21 dni licząc od daty zawarcia umowy,
2) w przypadku dla mebli przeznaczonych dla Wydziału Geodezji i Kartografii w terminie nie dłuższym niż: 40 dni (zgodnie z treścią złożonej oferty) licząc od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż 03.01.2022r.)
3) w przypadku dla mebli na balkon Sali Recepcyjnej Ratusza oraz artykułów oznaczonych w „Szczegółowym Opisie Przedmiocie Zamówienia” jako „Dodatkowe wyposażenie” w terminie nie dłuższym niż: 70 dni licząc od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Naprawa i wzmocnienie skarpy przy boisku kompleksu sportowego "Majkowskie Wembley"
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu
- "Zakup urządzeń i wyposażenia dla Zakładu Leczniczego Usprawniania w ramach projektu "Sprawni i Zdrowi - program rehabilitacji medycznej"
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Ruszków Pierwszy, gm. Kościelec -ETAP I
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na trzynaście części.
- Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG "Czyste Miasto, Czysta Gmina" wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Tworzenie nowych miejsc w Gminnym Żłobku "Kraina Malucha" w Dąbkowie - dostawa wyposażenia
- 8/MEB/DCZP/2025/P Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa wraz z montażem mebli (zabudów stolarskich) do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa, wniesienie, montaż mebli gotowych dla Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa foteli i krzeseł pracowniczych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.