Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243737/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00250735/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji i naprawy dźwigów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523655296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji i naprawy dźwigów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-680a22a6-0067-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150302/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa konserwacji i naprawy dźwigów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZZ/40/D/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji, naprawach bieżących, przeglądach technicznych i utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej dźwigów osobowo-towarowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy w zakresie:
Grupa 1 – Dźwigi osobowe i towarowe
Zakres świadczonej usługi:
1. Konserwacja urządzeń dźwigowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi i wymogami Urzędu Dozoru Technicznego.
2. Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych zleconych do konserwacji urządzeń wraz ze zlecaniem tzw. rewizji dźwigów.
3. Utrzymywanie urządzeń w ruchu ciągłym w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom, z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania konserwacji, przeglądów technicznych i napraw bieżących.
4. Wykonywanie bieżących napraw usuwania awarii – urządzeń dźwigowych wraz z wymianą podzespołów i części zamiennych koniecznych do zagwarantowania prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji dźwigów.
5. Wykonywanie badań elektrycznych zleconych do konserwacji urządzeń – pomiary rezystancji izolacji i ochrony przeciwpożarowej.
6. Pełnieniu całodobowych dyżurów konserwatorskich
w godz. 7.00 - 19.00 - w siedzibie Wykonawcy
w godz. 19.00 - 7.00 - poza siedzibą Wykonawcy.
7. Zdalne monitorowanie dźwigów, jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację usług w tym zakresie w załączniku nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w w/w postępowaniu w SWZ w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagał m.in. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykazania się, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż – 150 000 PLN.W zapisach SWZ brak jest informacji o żądaniu dokumentu potwierdzającego spełnienie postawionego warunku udziału w postępowaniu.
Dodatkowo w specyfikacji zostało sformułowane żądanie o przedstawieniu dokumentu, tj. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
Zamawiajacy na tak postawiony warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej winien wymagać dokumentów potwierdzających postawiony warunek czyli dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, czego nie uczynił.
Na tym etapie postępowania (po złożeniu ofert) wadliwości tej nie można usunąć.
Wobec powyższego niemożliwe jest zawarcie ważnej umowy, gdyż na tym etapie każde działanie zamawiającego zmierzające do oceny ofert byłoby niezgodne z prawem zamówień publicznych. Zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( PZP ) z dnia 11 września 2019 r. zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352395,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352385,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego (...)w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa konserwacji dźwigów osobowych wraz z usuwaniem awarii i naprawami w budynkach Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.