Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00294936/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa elementów do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-348
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 45 04
1.5.8.) Numer faksu: 6568331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impx@imp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.imp.lodz.pl/#1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa elementów do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c71e6b60-6cb4-4636-acde-3ba3a5e3a0ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZAMPUB/13/25/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa:
1. Obudów do detektorów TLD - 3.500 sztuk
Wykonanie i dostawa obudów do detektorów termoluminescencyjnych w liczbie 3.500 sztuk do wkładek o wymiarach: średnica 50 mm, grubość 11 mm.
Detektory termoluminescencyjne podczas pomiarów: indywidualnego równoważnika dawki Hp(10) i przestrzennego równoważnika dawki H*(10) są umieszczane w specjalnie zbudowanych do tego celu obudowach zgodnie z zamieszczoną fotografią - Załącznik nr 6.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć przedmiot umowy w dwóch transzach. I transza w ilości 2000 sztuk w terminie 1 miesiąca licząc od daty zawarcia umowy. II transza w ilości 1500 sztuk w terminie 3 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
2. Kaset dozymetrycznych RTG - 3.500 sztuk
Wykonanie i dostawa 3500 sztuk kaset dozymetrycznych RTG.
Kasety dozymetryczne RTG są podstawowym, nieodłącznym elementem dawkomierzy indywidualnych przeznaczonych do pomiarów ekspozycji promieniowania fotonowego osob zawodowo narażonych na promieniowanie jonizujące. Kasety będą wykonane według ustalonego przez Zamawiającego wzoru zgodnie z zamieszczonym schematem - załącznik nr 7.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć przedmiot umowy w dwóch transzach. I transza w ilości 2000 sztuk w terminie 1 miesiąca licząc od daty zawarcia umowy. II transza w ilości 1500 sztuk w terminie 3 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
3. Komplety pierścionków dozymetrycznych - 7.000 sztuk
Wykonanie i dostawa 7000 sztuk kompletów pierścionków dozymetrycznych (1 komplet obejmuje: pierścionek + 5 wymiennych wsuwek) według ustalonego wzoru zgodnie z zamieszczonym schematem - Załącznik nr 8
Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć przedmiot umowy w dwóch transzach. I transza w ilości 4000 sztuk w terminie 1 miesiąca licząc od daty zawarcia umowy. II transza w ilości 3000 sztuk w terminie 3 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
4. Wkładek dwuelementowych do detektorów TLD - 3500 sztuk
wykonanie i dostawa 3500 sztuk dwuelementowych wkładek wykonanych z plastiku wg indywidualnego projektu zgodnie z załączonym rysunkiem.
Dwuelementowa wkładka posiada obustronnie po 2 filtry aluminiowe o wymiarach: grubość 1mm, długość 14,7 m, szerokość 7,6 mm - zgodnie z Załącznikami 9a oraz 9b.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć przedmiot umowy w dwóch transzach. I transza w ilości 2000 sztuk w terminie 1 miesiąca licząc od daty zawarcia umowy. II transza w ilości 1500 sztuk w terminie 3 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 38527200-7 - Dozymetry
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219124,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219124,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219124,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sztuder-Mieszek s.c. Anna Sztuder-Mieszek Henryk Mieszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017554
7.3.3) Ulica: Kaczeńcowa
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-009
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SZTUDER-MIESZEK" S.C. ANNA SZTUDER-MIESZEK, HENRYK MIESZEK
jakie przetargi wygrała firma
"SZTUDER-MIESZEK" S.C. ANNA SZTUDER-MIESZEK, HENRYK MIESZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219124 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 47/D/25 Sukcesywne dostawy soczewek wewnątrzgałkowych wraz z dzierżawą biometru optycznego
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu "Magazynier - Operator wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia " dla wychowanków i klientów Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej PCV na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Usługa walidacji sprzętów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.